شادمهر: توزیع ناعادلانه آب امان کشاورزان را بریده است

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان در حوزه تامین آب کشاورزی گفت: توزیع ناعادلانه و غیرمنصفانه و مدیریت ناصحیح آب با تعرفه های بسیار بالای قیمت، امان کشاورزان را بریده است.

به گزارش سادس، امانقلیچ شادمهر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشاورزی گفت: توزیع ناعادلانه و غیرمنصفانه و مدیریت ناصحیح آب با تعرفه های بسیار بالای قیمت، امان کشاورزان را بریده است، تا چه زمان کشاورزان پایین دست سد گلستان تاوان بی مدیریتی آب را بدهند.

وی افزود: امروز کشاورزان پایین دست حوزه انتخابیه اینجانب به خاطر رهاسازی بی موقع از آینده کشاورزی خود نگران هستند، همیشه نوشدارو بعد مرگ سهراب بوده ایم، از وزیر نیرو می خواهم هر چه سریعتر نسبت به رهاسازی آب شیرین دره و از مدیریت ناصحیح و ناعادلانه سد گلستان گزارش بخواهند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس ادامه داد: وظیفه جهاد کشاورزی با این سیستم عریض و طویل جز حمایت از کشاورزان چه چیزی است؟ چرا به جای مقابله با محتکران و دلالان، گلوی کشاورزان را می فشارند؟ بدانید اگر کشاورزی نباشد، وزارتی به نام جهاد کشاورزی نخواهید داشت، با بذرهای ناسازگار ، کشاورزان این مناطق چیزی برای برداشت ندارند، مدیریت ناکارآمد باعث بروز مشکلات زیادی برای کشاورزان شده است، با وضعیت خطرناک دام و دامداران، همچنین قیمت بالای علوفه، رمقی برای کشاورزان و دامداران باقی نمانده، از وزیرکشاورزی می خواهم که از دامداران و کشاورزان حمایت کامل کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *