پیروزی گرگان در بازی نخست فینال لیگ بسکتبال/ شاگردان شاهین‌طبع همچنان بدون باخت

پیروزی گرگان در بازی نخست فینال لیگ بسکتبال/ شاگردان شاهین‌طبع همچنان بدون باخت

تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ موفق شد نخستین بازی فینال لیگ برتر مقابل مهرام را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش سادس، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (یک‌شنبه) ۲۹ فرثردین ۱۴۰۰ نخستین بازی از فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ – ۷۲ مقابل مهرام تهران به پیروزی برسد.

این بازی به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان بجز باخت ۱۴-۱۶ درکوارتر دوم، کوارترهای اول، سوم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۴، ۲۴-۲۱ پیروز شد و در کوارتر چهارم دو تیم ۲۱-۲۱ مساوی شدند تا نهایتا گرگان با نتیجه قاطع ۸۴ – ۷۲ برنده بازی نخست سری فینال شود.

در انتهای این بازی، «آلاده آمینو» سنتر تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ ریباند ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۳۱ ستاره زمین شد. «پری‌ پتی» گارد آمریکایی گرگان نیز با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل‌دبل کرد.

 در این دیدار صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم مهرام تهران، با کسب ۳۰ امتیاز برای تیم خود، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او با تاثیرگذاری ۲۹ در ترکیب مهرام، ستاره تیم خود شد.

به این ترتیب تیم شهرداری گرگان همچنان بدون باخت در این فصل از رقابت‌های لیگ به کار خود ادامه می‌دهد و به دو برد دیگر نیاز دارد تا قهرمان این فصل شود.

سری فینال لیگ برتر به صورت سه برد از پنج‌ مسابقه برگزار می‌شود و هر تیمی که سه برد را مقابل حریف خود کسب کند، قرهمان لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *