سعیدی: مردم حق دارند زوایای مختلف توافقنامه ۲۵ ساله چین را بدانند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم حق دارند زوایای مختلف توافقنامه ۲۵ ساله چین را بدانند، مدعی شد: این موافقتنامه باید به تصویب مجلس برسد، یادمان باشد که مجلس در راس امور است.

به گزارش سادس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور گفت: در پیک چهارم کرونا عالم و آدم را مقصر دانستید جز خودتان را، مردم را ببخشید که ستاد ملی کرونا سفر را ممنوع نکرد، ملت را ببخشید که در صف های طویل مرغ به شیوع ویروس ویرانگر کمک کردند، ما را معاف کنید که ناهماهنگی دستگاه های دولتی باعث شد نتوانیم واکسن را وارد کنیم. 

وی خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: در حوزه انتخابیه اینجانب حتی یک متر لوله گذاری گاز انجام نشده، وزارت نفت برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در محروم ترین نقطه کشور چه اقدامی انجام داده است؟ گیرم که استیضاح مجلس گریبانتان را نگیرد، در برابر پیشگاه عدل الهی چه جوابی خواهید داشت؟ وزیر بهداشت یک بار به بیمارستان های حوزه انتخابیه بیایید تا معنای فاجعه درمان را حس کنید، به جای مرثیه سرایی برای جان این مردم ارزش قائل شوید.

سعیدی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: آیا می دانید در گزینش های اخیر برخلاف مصوبه سازمان اداری و استخدامی، عمده نیروهای کارمد بومی و ماندگار حذف شده اند؟ از شما می خواهیم تجدیدنظر کنید.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حق دارند زوایای مختلف توافق نامه ۲۵ ساله چین را بدانند، براساس اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی این موافقت نامه باید به تصویب مجلس برسد، یادمان باشد که مجلس در راس امور است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *