ویسی: با تیمی چغر بازی داشتیم / فولاد اول راه است

ویسی: با تیمی چغر بازی داشتیم / فولاد اول راه است

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از برد تیمش مقابل استقلال ملاثانی، گفت: می دانستیم با تیمی چغر و بد بدن بازی داریم اما سه امتیاز برای ما حیاتی بود.

عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک بازی نفس گیر بود و پیش بینی چنین بازی را داشتیم. به قول معروف می دانستیم با تیمی چغر و بد بدن بازی داریم اما سه امتیاز برای ما حیاتی بود. پس از بردی که هفته گذشته داشتیم باید روندمان را ادامه می دادیم.

به گزارش سادس، وی افزود: یک گل زدیم و بازی را کنترل کردیم. در لیگ یک، سوم شوی یا چهاردهم، فرقی ندارد و تنها باید بالا بیایی و سه امتیازها مهم هستند که به بازیکنانم، مردم خرم آباد و لر زبان های تمام کشور تبریک می گویم و امیدوارم روند خوب مان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در پایان نیز درباره برد فولاد مقابل العین، گفت: به عنوان یک خوزستانی به فولادی ها بابت بازی خوب شان تبریک می گویم. البته بازی های فولاد تمام نشده و تازه اول راه هستند و امیدوارم در تمام بازی ها یشان بتوانند موفق باشند و مردم مظلوم و خوب خوزستان را خوشحال کنند. العین را بردیم و تمام شد و اصلا نباید فکر کنیم که السد و النصر مثل العین هستند زیرا این تیم ها بسیار خطرناک‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *