به چه زبانی بگویم که مدیرکل ورزش باید از استقلال ملاثانی حمایت کنی؟!

به چه زبانی بگویم که مدیرکل ورزش باید از استقلال ملاثانی حمایت کنی؟!

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه، میهمان هستیم گفت: مشکلات عدیده ای داریم اما نمی دانم به چه زبانی بگویم که “آقای حیدری مدیرکل ورزش خوزستان باید از استقلال ملاثانی حمایت کنی.”

ابراهیم اشکش پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد در لیگ یک کشور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از روزهای بد فوتبالی مان بود زیرا عدالت برقرار نشد. حریف روی یک موقعیت به گل رسید ولی ما فرصت های متعددمان را از دست دادیم. حتی در یکی دو صحنه داور می توانست به سود ما پنالتی اعلام کند. در هر صورت به بازیکنانم که خیلی خوب جنگیدند، تبریک می گویم.

به گزارش سادس،  وی بیان کرد: حمایت مالی که از خیبر می شود، جای تبریک به این تیم و استان لرستان دارد که به این خوبی از این تیم حمایت می کنند اما تیم من، مظلوم است و مسئولان استانی به عناوین مختلف از آن حمایت نمی کنند. مبلغ قرارداد یک بازیکن تیم خیبر به اندازه کل بازیکنان من است. بازیکنان استقلال حق مسلم شان است که از آن ها حمایت شود. بازیکنانم با تمام وجود تلاش می کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه، میهمان هستیم گفت: یک آجر هم از ورزشگاه ملاثانی تغییر نکرده است و این جای تعجب و گله دارد. مشکلات عدیده ای داریم اما نمی دانم به چه زبانی بگویم که “آقای حیدری مدیرکل ورزش خوزستان باید از استقلال ملاثانی حمایت کنی زیرا شما پدر معنوی ورزش خوزستان هستی و اگر حمایت نکنی یعنی با این تیم عناد و دشمنی داری. استقلال ملاثانی تیم مردمی است که به دور از هر کثیفی که در این فوتبال وجود دارد، تلاش می کند. باید پولی که وزارت نفت به استقلال ملاثانی تخصیص داده را زودتر پرداخت کنی زیرا نوش دارو پس از مرگ سهراب فایده ندارد.” آقای حیدری، فردی ورزشی است و باید این اتفاق در جهت حمایت از تیم رقم بخورد.

وی در پایان نیز عنوان کرد: باتوجه به پتانسیل بومی که داریم، نفراتی به تیم اضافه شدند. شکل تیمی ما منظم بوده و کمتر دچار تغییر می شود. بازیکنان ما بهترین‌های ایران هستند و ان شاءالله در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *