قوت گرفتن احتمال سقوط ایمان شیراز

قوت گرفتن احتمال سقوط ایمان شیراز

سادس/فارس همانند تمامی سال ها و ماه های گذشته، وضعیت اقتصادی تنها نماینده فوتسال شیراز در لیگ برتر کشور به حدی خراب است که هر آن احتمال حذف این تیم از گردونه رقابت ها وجود دارد.

تیم فوتسال ایمان شیراز، طی ۴ سال گذشته با نام “ارژن” و زیر نظر کارخانجات لبنیات ارژن شیراز فعال بود و در پایان هر فصل تلاشش برای حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال شیراز، نتیجه می‌داد؛ سهمیه‌ای که فصل قبل و با انصراف مالک صنایع ارژن از تیم‌داری به یک شخص حقیقی واگذار و نامش به ایمان تبدیل شد.

به گزارش سادس، مالک جدید وقتی متوجه شد که توان تیم‌داری ندارد، عطای کار را به لقایش بخشید و دیگری را جایگزین خود کرد، اما کار سامان نیافت و حالا ایمان مرحله گروهی را با قعرنشینی به انتها رسانده و در میان ۶ تیم گروه بازنده‌ها هم شانس چندانی ندارد و هفته گذشته هم مقابل حریف شمالی، در خانه شکست را پذیرا شد و پس از آن، بازیکنان حتی به تمرین هم نرفتند تا همه را متوجه پررنگ شدن نشانه‌های سقوط و از دست رفتن سهمیه لیگ برتری فوتسال شیراز، شوند.

مدیر اجرایی تیم فوتسال ایمان به سادس گفت: آقای ابراهیم که بعد از آقای رمضانی عهده‌دار مالکیت این تیم شد، نتوانست به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند؛ ایشان به بازیکنان قول پرداخت مطالبات داده بود اما علیرغم آنکه همه بازیکنان در ایام تعطیلات هم تمرینات را تعطیل نکردند، وعده داده شده به شکل کامل عملیاتی نشد.

سعید خبازیان با بیان اینکه قرار بود قبل از بازی با تیم شهروند، بازیکنان پول دریافت کنند، گفت: متاسفانه مبلغ اندکی قبل از بازی پرداخت و اعلام شد که بعد از بازی مابقی پول پرداخت خواهد شد؛ اما در جلسه تمرینی بعد از بازی با شهروند هم پولی به بازیکنان پرداخت نشد و همین شد که دیگر به تمرین نیامدند؛ اکنون هم احتمالا برای بازی به اصفهان نخواهند رفت و اگر این اتفاق بیفتد، سهمیه فارس در لیگ برتر فوتسال با مخاطره مواجه می‌شود و تیم به دسته ۲ سقوط خواهد کرد.

خبازیان گفت: متاسفانه برای هیئت فوتبال فارس داشتن این سهمیه هیچ اهمیتی ندارد، آنها فقط به دنبال گرفتن پست و مقام های بالاتر هستند و سرنوشت تیم‌ها برایشان اهمیتی ندارد. همه شاهد بودند که تیم ما در چند بازی آخر مرحله اول گروهی خیلی خوب ظاهر شد، اما وقتی رسیدگی مالی نمی‌شود، انگیزه ای برای ادامه آن روند نمی ماند. حتی شب قبل از بازی، نزدیک بود که مسئولان هتل سه بازیکن ما را بیرون کنند. خب با این وضعیت باید هم محمدرضا احمدی که یکی از بهترین بازیکنان ماست، تیم را رها کند و برود اصفهان. حتی مسئولان سالن شهید ابوالفتحی روز مسابقه بازیکنان ما را به سالن راه نمی دادند و آن قدر پیگیری کردیم تا به خاطر آبروی شیراز هم که شده، ساعتی قبل از مسابقه راضی شوند و بازیکنانمان را راه بدهند.

مدیر اجرایی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد؛ ما از نظر فنی به سطح خوبی رسیده بودیم و می توانستیم نتیجه بگیریم. متاسفانه بدقولی ها باعث دلسردی مان شد. باور کنید یکی از بازیکنان ما صبح می رود گچ کاری و عصر سر تمرین حاضر می شود. یکی دیگر از بازیکنمان می رود مرودشت روی زمین کشاورزی کار می کند و بعد می آید سر تمرین.

خبازیان با بیان اینکه مقصر اصلی آقای ابراهیمی است که قبل از عید وقتی برایش اسپانسر پیدا کردیم، گفت نمی خواهم، خودم می توانم!، گفت: متاسفانه ۲ مالکی که امسال برای تیم ایمان پیدا شد، کارآمدی لازم را نداشتند و باعث شدند تیم به این نقطه برسد.

مدیر اجرایی ایمان شیراز گفت: متاسفانه فکر می کردند با فروختن ماشین می توانند تیم داری کنند! حالا هم اگر به اصفهان برویم، نهایتا با ۵ نفر می رویم تا فقط حضورمان را بزنیم و مانع از دو رده سقوط تیم شویم. ما در این مرحله شش مسابقه باید برگزار کنیم و حالا دیگر به افتادن به لیگ یک راضی هستیم!

خبازیان ادامه داد : اگر همین حالا ۱۰۰ میلیون تومان به تیم تزریق شود می توانیم مسابقات را تا انتها پیش ببریم. اگر همین مبلغ ۲۰ روز پیش به دست ما می رسید و می توانستیم یک بازیکن گلزن خریداری کنیم، حتی می توانستیم به بقا هم فکر کنیم. در همین بازی اخیر اگر مالک توانسته بود قبل از بازی به بچه ها پول بدهد، مطمئنم شهروند را هم شکست می دادیم. اما دیگر انگیزه ای برای این جوان ها نمانده بود.

خبازیان مشکلات این تیم را یکی دو تا ندانست و با تاکید بر اینکه ریشه تمام مشکلات را باید در هیئت فوتبال جست و جو کرد، گفت: هیئت فوتبال برای واگذاری امتیاز تیم استانی لیگ برتری تحقیق نکرد، وثیقه از مالکان نگرفت و به همین دلیل آنها به خودشان اجازه دادند که بعد از چند هفته تیم را رها کنند.متاسفانه آبروی استان افتاده دست کسانی که معلوم نیست از کجا آمده اند و هدفشان از ورود به فوتبال و فوتسال چیست. فقط باید از آقای حسینی سرپرست هیئت فوتبال شیراز تشکر کنم که واقعا پیگیر مشکلات ما هستند و حداقل حال تیم را می پرسند، وگرنه از هیئت فوتبال فارس هیچ خبری نیست و اصلا خبر ندارند تیم ما تمرین می کند یا نه.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *