میرتاج‌الدینی: لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی مورد تأییدِ مجلس خط قرمز ماست

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی انفجار در نطنز را ترورسیم هسته‌ای خواند و گفت: دولت باید در مورد تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

به گزارش سادس، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام در تذکری شفاهی گفت: مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. ما اقدام تروریستی و انفجار در نطنز را محکوم کرده و آن را تروریسم هسته‌ای می دانیم.

وی معتقد است: در شرایط فعلی دولت باید در مورد تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

وی ادامه داد: ملت عزیز می‌دانند لغو همه تحریم‌ها اعم از هسته‌ای و تحریم های دوره جنایت‌بار ترامپ قاتل سردار سلیمانی و همچنین راستی آزمایی کامل و مورد تأیید مجلس شرط اصلی و خط قرمز است، لذا پذیرفتن وعده‌های نسیه و روی کاغذ از سوی آمریکا که به نقض پیمان در دنیا معروف است، اقدامی غیرمعقول و در شأن ملت ایران نیست.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ابراز عقیده کرد: افزایش ۷ الی ۸ برابری نرخ ارز، تورم و فشار اقتصادی سنگین و مشروط کردن اقتصاد کشور و ایجاد نوسانات اقتصادی از آثار زیانبار آن بود. دولت می داند که نباید بدون راستی آزمایی کامل و مورد تأیید مجلس در خصوص بازگشت به تعهدات برجامی، اقدامی انجام ندهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *