فکری: بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند/ همین نتیجه برایمان کافی بود

فکری: بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند/ همین نتیجه برایمان کافی بود

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند و جنگیدند و خیلی مهم بود که مقابل سپاهان گل نخوریم که توانستیم به این هدف برسیم.

به گزارش سادس، محمود فکری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و می‌دانستیم بازی سنگینی داریم. کادر فنی ما اولین بار روی نیمکت نفت نشست و برایمان خیلی مهم بود که بتوانیم امتیاز کسب کنیم. از طرف دیگر هم می‌دانستیم کار خیلی سختی داریم. واقعا بازی سنگینی بود اما جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم چون یک بازی کاملا جوانمردانه انجام دادند. چیزی که از بازیکنان‌مان می‌خواستیم این بود که به حریف کمتر فضا دهیم و از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند و جنگیدند و خیلی مهم بود که مقابل سپاهان گل نخوریم که توانستیم به این هدف برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان نفت در نیم فصل اول نشان دادند جایگاهشان شانسی نبوده و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم شکل خودشان را داشته باشند و تلاش کنند و فوتبال ایران آن‌ها را بیشتر ببیند. ما باتوجه به داشته‌های خودمان مقابل سپاهان قرار گرفتیم. آن‌ها یکی از پر مهره ترین تیم‌های لیگ هستند و از همه نظر شرایط خوبی دارند. آن‌ها نشان داده‌اند که موفقیتشان اتفاقی نبوده و کار ما هم مقابل این تیم خیلی سخت بود. فکر نمی‌کنم تیم ما تاکتیک دیگر می‌توانست داشته باشد چون اگر باز بازی می‌کردیم به بازیکنان‌شان فضا می‌دادیم و کار بسیار سخت می‌شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که به برنامه اول‌مان که گل نخوردن بود رسیدیم، گفت: نیمه دوم اگر روی ضد حملات بهتر ظاهر می‌شدیم، می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم اما همین نتیجه هم برایمان کافی بود.

او در پاسخ به سوالی درباره اتلاف وقت بازیکنانش بیان کرد: خودم دوست ندارم اتلاف وقتی در بازی اتفاق بیفتد و در اکثر بازی‌ها ۵، ۶ دقیقه وقت اضافه طبیعی است. یکی دو مورد در زمین برای آسیب دیدگی بازی متوقف شد. از طرف دیگر هم فشار تیم حریف بوده و تیمی مثل سپاهان را نادیده نگیرید. ما دنبال اتلاف وقت نیستیم و تلاش می‌کنیم بازی جوانمردانه‌ای ارائه دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *