دو بانوی پاراتکواندوکار به دنبال کسب سهمیه در اردن

دو بانوی پاراتکواندوکار به دنبال کسب سهمیه در اردن

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان با اشاره به اعزام دو بانوی تکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک در اردیبهشت ماه گفت: شرایط هر دو تکواندوکار راضی کننده است و امید به کسب سهمیه بانوان برای نخستین بار داریم.

عاطفه کشاورز در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو بانوان جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو برای نخستین بار با حمایت فدراسیون تکواندو در بهمن ماه امسال تشکیل شد و ۴ نفر را به اردوی آمادگی دعوت کردیم که از بین آنها، فاطمه دودانگه در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم و رایحه شهاب در مثبت ۵۸ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه ورودی به پارالمپیک توکیو، اردیبهشت ماه راهی اردن خواهند شد.

وی در ارزیابی از وضعیت این دو تکواندوکار برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: تیم تکواندو بانوان از بهمن ماه که تشکیل شد با برگزاری اردو سعی کردیم بهتری نفرات را برای مسابقات کسب سهمیه گزینش کنیم. البته چون این تیم نوپاست و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را ندارند، ارزیابی دقیقی نمی توانیم درباره ی وضعیت آنها برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک داشته باشیم، اما تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در اردن داشته باشیم.

کشاورز اضافه کرد: متاسفانه از سال گذشته که مسابقات بین المللی به دلیل کرونا لغو شد، اطلاعی از وضعیت حریفان شرکت کننده در این تورنمنت نداریم و در حقیقت با دست خالی و در فاصله زمانی کوتاه برای کسب سهمیه رقابت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان خاطرنشان کرد: از ۱۸ بهمن که اردوی تکواندوکاران شروع شد، سعی کردیم ورزشکاران را در بهترین شرایط و امکانات که فدراسیون تکواندو فراهم کرده، آنها را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم، حال این که در اردن به چه نتایجی دست پیدا کنند بستگی به وضعیت سایر حریفان و عملکرد این دو تکواندوکار دارد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برای آماده سازی بانوان تکواندوکار چند مرحله اردو پیش بینی شده است،  تصریح کرد: سه مرحله اردو پیش بینی شده که اولین اردو قبل از سال برگزار شد و دومین اردوی آمادگی بانوان تکواندوکار در شرایط قرنطینه از هفتم فروردین در محل فدراسیون تکواندو آغاز شده و تا زمان اعزام به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *