ارجاع طرح‌های ورزش همگانی به مجلس/ وعده مالی وزیر ورزش به ورزش همگانی

ارجاع طرح‌های ورزش همگانی به مجلس/ وعده مالی وزیر ورزش به ورزش همگانی

وزیر ورزش و جوانان از ارجاع طرح‌ها و برنامه‌های ورزش همگانی به مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه به این حوزه با توجه به رشد بودجه‌ای، در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سادس، مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با رییسان فدراسیون‌های ورزش‌های همگانی، روستایی و عشایری و نیز زورخانه‌ای و پهلوانی با اشاره به این که وزارت ورزش و جوانان در سال جدید توجه ویژه‌ای به ورزش همگانی خواهد داشت، اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی دستاوردهای بزرگی داشته است.

او با بیان این که باید طرح‌ها و برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی را به مجلس شورای اسلامی ارجاع دهیم، تاکید کرد: ضرورت دارد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای ترویج ورزش همگانی گام برداریم و اهمیت ورزش همگانی را برای مردم نهادینه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر وجود عدالت در ورزش کشور، گفت: این مساله شامل توزیع عادلانه امکانات می‌شود و خلاقیت‌ها و استعدادها این گونه امکان ظهور و بروز پیدا می‌کنند، مساله‌ای که گام‌های اولیه آن در ورزش همگانی رخ می‌دهد.

سلطانی‌فر در رابطه با بودجه ورزش همگانی نیز، بیان کرد: با توجه رشد نسبتا خوبی که در بودجه سال جاری داشته‌ایم، امیدوارم بتوانیم نیازهای مختلف این بخش را تامین کنیم و در سال ۱۴۰۰ نگاه جدی به ورزش همگانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *