حسین زهی: تنها راه کنترل موج چهارم کرونا همکاری مردم است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به قدرت بالای انتقال ویروس کرونای جهش یافته هریک از افراد که علائمی از بیماری دارند باید خود را قرنطینه کنند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با سادس، درباره راهکارهای کنترل شیوع کرونا در سطح کشور؛ بیان کرد: از سال گذشته پیش بینی شده بود که در صورت انجام سفرهای نوروزی و کم رنگ شدن پروتکل های بهداشتی در فروردین ماه با موج سهمگینی از کرونا مواجه خواهیم شد اما متاسفانه به دلیل عدم ممانعت از انجام سفرها و بی توجهی مردم به تاکید ستاد مقابله با کرونا امروز اکثر مراکز استان ها و شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما برای کنترل این وضعیت در کنار تصمیمات کارشناسی که در ستاد مقابله با کرونا اتخاذ می شود همکاری مردم نقش بسیار موثری دارد. با توجه به قدرت بالاتر ویروس جهش یافته در انتقال، هریک از افراد که علائمی از بیماری داشته باید خود را قرنطینه کنند. همان طوری که ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفته باید فعالیت کلیه صنوف غیر ضروری متوقف شده و مردم نیز تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید توجه کنند که در صورت عدم همکاری کنترل این موج هزینه زیادی را به کشور تحمیل خواهد کرد. انتظار می رود هر یک از شهروندان برای کنترل این بیماری احساس مسئولیت کرده و توجه ویژه ای به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *