پویش مطالعاتی کتاب «طرح کلّی اندیشه­ی اسلامی در قرآن»

به همّت دفتر قمِ مؤسسه­ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در قم، پویش مطالعاتی کتاب «طرح کلّی اندیشه­ی اسلامی در قرآن» برگزار می­شود.

به گزارش سادس به نقل از راه صنعت، این پویش ویژه­ی ماه مبارک رمضان سال 1400 می­باشد که با بهره­مندی از اساتید حوزه و پشتیبانی علمی و محتوایی در بستر فضای مجازی برگزار می­گردد. زمان آغاز این پویش روز 24 فروردین 1400 می­باشد.

کتاب «طرح کلّی اندیشه­ی اسلامی در قرآن» مشتمل بر سلسله جلسات تفسیر موضوعی رهبر معظّم انقلاب در ماه مبارک رمضان سال 1353 می­باشد. ایشان خود درباره­ی این مباحث کتاب می­فرمایند: «بنده یک ماهِ رمضان در مسجد امام حسنِ مشهد سخنرانىِ مستمرّ سى­جلسه‌اى داشتم. […] در آن سخنرانی‌ها راجع به توحید، امامت، ولایت، نبوّت و سایر مباحث اساسى بحث شده است که الان هم آنها را تأیید مى‌کنم. اینهاپایه‌هاى فکرى براى ایجادیک نظام اسلامى بود؛ اگرچه ما آن موقع امیدوار نبودیم که نظام اسلامى شش، هفت سال دیگر محقّق شود. مى‌گفتیماگر پنجاه سال دیگر هم ایجاد بشود، بالأخره پایه‌هاى فکرى‌اش اینهاست. آن کار، جهت دادن به فکر نسل جوانِ آن روز بود.»

علاقمندان شرکت در این پویش، می­توانند جهت ثبت­نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره­ی شیوه­ی اجرای پویش، به این پیوند ( https://b2n.ir/y55874 ) مراجعه فرمایند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *