حسین پور: دولت چاره‌ای بیندیشد مردم با دهان روزه در صف کالاهای اساسی نایستند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به مشکلات و نابسامانی های معیشتی و اقتصادی کشور گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است حتما دولت چاره ای بیندیشد تا مردم با دهان روزه مجبور نشوند برای دریافت کالاهای اساسی در صف‌های طولانی بایستند.

به گزارش سادس، امان الله حسین پور نماینده مردم اسفراین در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: ریشه خیلی از این گرانی‌ها که مردم به ویژه اقشار ضعیف و متوسط را رنج داده و اذیت می‌کند، ناهماهنگی بخش‌های مختلف دولت و وزارتخانه ها است.

وی افزود: باید فکری اندیشیده شود تا وزارتخانه‌ها هماهنگ‌تر شوند و مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند، با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است حتما دولت چاره ای بیندیشد تا مردم با دهان روزه مجبور نشوند برای دریافت کالاهای اساسی در صف‌های طولانی بایستند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: علیرغم اینکه مجلس قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی را تصویب کرد ولی با این قیمت گندم پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ مقدار زیادی گندم را با قیمت‌های چند برابر از خارج از کشور وارد کنیم لذا بهتر است از هم اکنون به کشاورزان داخلی بیشتر توجه کنیم.

حسین‌پور در تذکری خطاب به وزارت علوم تصریح کرد: پردیس کردن برخی دانشگاه‌ها، مناطق محروم را تضعیف می‌کند، دانشگاه‌هایی که با امکانات خود این مناطق و زمین های خیرین این مناطق تاسیس شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *