کناره‌گیری مدیر فنی تیم ملی تکواندو/ ساعی: ۲ ماهه همکاری نمی‌کنم

کناره‌گیری مدیر فنی تیم ملی تکواندو/ ساعی: ۲ ماهه همکاری نمی‌کنم

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: بیش از ۲ ماه است هیچ همکاری با تیم ملی تکواندو ندارم چرا که دیدم هیچ نیازی به من ندارند و نمی‌توانم مثمر ثمر باشم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با سادس، با اعلام قطع همکاری با تیم ملی تکولندو به عنوان مدیر فنی، اظهار کرد: بیش از ۲ ماه است دیگر هیچ همکاری با تیم ملی تکواندو ندارم. از قبل از رقابت‌های لیگ دیگر همکاری نکردم چرا که اصلا به من نیازی نداشتند و بهتر دیدم کنار بکشم. ماجراهایی وجود داشت که دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم.

او افزود: هیچ اختلافی با فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی ندارم اما وقتی دیدم نمی‌توانم مثمر ثمر باشم گفتم خداحافظ. اتفاقا این چند وقت زیاد به فدراسیون می‌روم و با پولادگر ارتباط داشته‌ام اما دیگر مدیر فنی تیم ملی نیستم و قصدی برای ادامه همکاری ندارم.

دارنده ۲ مدال طلای المپیک افزود: نزدیک المپیک است و دوست ندارم برای تیم ملی و فدراسیون حاشیه درست شود. آقای بسحاق هم از کادر فنی جدا شده است که ربطی به موضوع رفتن من ندارد. من نه بدهکار و نه طلبکار فدراسیون نیستم. خودشان گفتند بیا کمک کن و من هم رفتم تا کمک کنم اما وقتی دیدم نمی‌شود، کنار کشیدم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *