نبویان: تحریم های آمریکا به طور کامل برداشته شود

یک عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از روند مذاکرات وین عنوان کرد: تحریم های آمریکا به طور کامل برداشته شود.

به گزارش سادس، سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت که معلوم نیست خسارت هایی که  نسبت به مردم وارد می شود کی قرار است تمام شود؟ به لحاظ سیاست های داخلی در بخش اقتصادی مشخص نیست این فشارها و  گرانی دلار، کاهش ارزش پول ملی، گرانی خودرو، گرانی مسکن، صف های طولانی مایحتاج مردم ادامه یابد.

وی افزود: آخرین خسارت در بخش داخلی، تصمیم غلط است که اکنون با جان مردم به طور جدی بازی می شود.

نماینده مردم تهران بیان کرد، از سال ۸۲ تا ۸۴ به صراحت می گویند، تعلیق ۲۰ ماهه هسته ای و پذیرفتن پروتکل الحاقی و گسترده ترین نظارت ها را پذیرفتیم، اما نتیجه تقریبا هیچ بود، در ژنو، لوزان جز خسارت نتیجه ای در بر نداشته است، الان در مذاکرات نمایندگان مردم در مجلس در دفاع از مردم گفتند که ۵ اسفند تمامی تحریم ها برداشته شود، اما دولت می گوید لازم نیست و ۳ ماه دوباره تعلیق ایجاد شود، به غرب این پیام را دادند که شما می توانید تحریم ها را ادامه دهید.

نایب رییس  کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد:علی رغم تذکر داده شده که چرا به مذاکره رفتید؟ طرح گام به گام را مطرح می کنند، هم اکنون راستی آزمایی سریع و آسان چه معنی می دهد؟ آنچه که منافع ملت را تامین می کند این است که تحریم های آمریکا به طور کامل برداشته شود، از جمله تحریم های نفتی و بانکی و پول به راحتی در حساب مردم بیاید، تفکیک بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها نباید صورت گیرد و الان در مذاکرات این تفکیک ها انجام می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *