حبیبی: استقلال رقبای خود در آسیا را دست کم نگیرد

حبیبی: استقلال رقبای خود در آسیا را دست کم نگیرد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان نباید رقبای خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست کم بگیرد.

گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان و آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  من وقتی در فضای مجازی، اخبار را می‌خوانم، می‌بینم کاروان ۶۴ نفره قرار است به عربستان برود. به جای اینکه تیم از پیشکسوتان، تیم به آنجا ببرند، از فک و فامیل خودشان می‌خواهند به سفر ببرند. حالا معلوم نیست این همه هزینه از کجا می‌آید اما از نظر تیمی، بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

او درباره شرایط محمد دانشگر در تیم و در واکنش به تصمیم باشگاه استقلال گفت: دانشگر با علم به اینکه مشکل اخلاقی دارد، اگر با او صحبت می‌کردند، می‌شد اتفاقات دیگری رخ دهد. به نظر شما این اتفاق برای این بازیکن خوب است؟ می‌گویند هر وقت که کادر فنی صلاح دانست می‌تواند به جمع تیم برگردد و به نظر من این حرکت اصلا خوب نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط فنی آبی‌پوشان گفت: وضعیت دفاع وسط تیم اصلا خوب نیست. در خط هافبک هم مسعود ریگی نقش درستی در زمین ندارد و از قلب منطقه دفاع توپ می‌گیرد. وقتی نقش این بازیکن هافبک دفاعی است، باید کارهای خودش را انجام دهد. باید دفاع وسط اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورد. با بودن دیاباته، مطهری و قایدی از نظر خط حمله شرایط خوبی داریم اما این مساله به شرطی می‌تواند کارایی لازم را داشته باشد که انتخاب‌های درستی از سوی کادر فنی صورت بگیرد.

حبیبی در خصوص گروه استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط همگروهی‌ها خوب است اما  به شرطی که استقلال،  تیم‌ها را دست کم نگیرند و باید بازی خوب مد نظر استقلال باشد و موقعیت‌های گل از دست نرود و هماهنگی‌های لازم انجام شود. من از آقای غفوری خواهش می‌کنم با بازیکنان تیم صحبت کند. کاپیتان عصای دست سرمربی است و اگر اشتباهی وجود دارد، باید به سرعت برطرف شود. امیدوارم شرایط در این مسابقات به نفع استقلال جلو برود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتیجه مطلوبی بگیرد؟ گفت: من از  خدا می‌خواهم که این اتفاق بیفتد. باشگاه استقلال خانه دوم من است و می‌خواهم تیم از مرحله گروهی بالا بیاید و نتایج خوبی بگیرد. استقلال تیم خوبی است اما مدیریت ضعیف است و نمی‌تواند تیم را جمع و جور کند اما امیدوارم شرایط در ادامه به سود آبی‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *