نظری: منتقدان «کاسبان تحریم» دلواپس سند همکاری ایران و چین هستند

نماینده مردم خمین در مجلس مدعی شد: کسانی که تا دیروز منتقدان برجام خسارت بار را دلواپسان و کاسبان تحریم معرفی کرده و آن را در مجلس ظرف مدت ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند، امروز خود دلواپس سند همکاری ایران و چین شدند.

به گزارش سادس، علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه‪(‬ مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن قدردانی از  کادر درمان و گرامی‌داشت شهدای سلامت در ایام کرونایی کشور گفت: جا دارد به جای بی‌تدبیرها در اعلام و اعمال سیاست‌های متناقض در شرایط کرونایی و ایجاد شرایط مضاعف بر کادر درمان عذرخواهی کنم. در کجای دنیا برخلاف نظر تمامی کارشناسانش، اعلام می‌شود که به نظر من پیک کرونا تمام شده و این چنین کشور را متحمل خسارات فراوان مالی و جانی می‌کنند؟ اگر از مشاوران و معتمدان خود نظر نمی‌گیرید پس از کجا مشورت می‌گیرید؟

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: از خرداد ۹۹ ملت ایران به این مجلس چشم امید دوخته است این در حالی است که این مجلس ناگزیر بود یک سال از عمر مفید خود را با این دولت سر کند. 

این نماینده مجلس در دوره یازدهم خطاب به رییس جمهور گفت: روزی مدعی شدید که نظرسنجی را از پشت شیشه‌های دودی ماشین انجام داده‌اید و مدعی شدید که همه مردم راضی و سرحال هستند اما ای کاش برای یک بار هم که شده از ماشین پیاده شده و همان نظرسنجی را انجام می‌دادید. پس از گذشت ۸ سال، شما را به این سخن ارجاع می‌دهم که به گونه‌ای حرف بزنید که اگر یکسال بعد نوار حرف‌های شما را پخش کردند، شرمنده نشوید و با بهانه گیری به گردن این و آن نیندازید. شاید بازخوانی عملکرد دولتی که واپسین روزهای خود را می گذراند بی ثمر بنماید اما برای نامزدان امروز که برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند، می‌تواند به شدت عبرت آموز باشد.

وی افزود: امید است دلسوزانی مانند آقای روحانی که زود احساس تکلیف می‌کنند، به خاطر داشته باشند که ورود به صحنه انتخابات و در نهایت موفقیت در جذب آراء مردم پایان کار نیست بلکه آغاز راه است و باید امیدهای برباد رفته مردم را بعد از ۸ سال جبران نماید.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: ملت ایران، روح امام راحل و شهدای عزیز ناظر به رای ما در انتخابات ۲۸ خرداد است که انتظار می‌رود با چشمانی باز و نگاهی نافذ و مشورت با دلسوزان در جهت عبور کشور از شرایط سخت فعلی و گشایش در معیشت و زندگی مردم و ناامید کردن دشمنان ملت و انقلاب به رسالت دینی، ملی و انقلابی خود به درستی عمل کنند. قطعا برآیند اقدامات مجلس انقلابی در کنار دولتی باورمند، شجاع، ولایی و انقلابی می‌تواند کشور را در مسیر خود پیش ببرد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: کسانی که تا دیروز منتقدان برجام خسارت بار را دلواپسان و کاسبان تحریم معرفی کرده و آن را در مجلس ظرف مدت ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند، امروز خود دلواپس این توافق شدند و عجیب تر آنکه دشمنان ملت و انقلاب از آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی، منافقین کوردل و خاندان سعودی دلواپس این توافق نامه شدند. اما باید گفت که بدون تردید مجلس یازدهم این اطمینان خاطر را به ملت شریف ایران خواهد داد که استقلال و عزت کشور را نصب العین این مجلس قرار داده و اجازه تعرض به آن را به هیچ احدی نخواهد داد و براساس اصول ۵۷، ۷۷ و ۱۳۵ قانون اساسی هرگونه توافق با سایر کشورها پس از تصویب مجلس شورای اسلامی معتبر خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *