تقویت تعامل دستگاه های متولی جهت رفع موانع تولید/استان تهران پیشگام تحقق شعار سال ۱۴۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه جهت افزایش اشتغال، تولید و استقلال کشور باید به تولید روی آورد، گفت: از استان تهران انتظار می رود که پیشرو و پیشگام در تحقق شعار سال باشد و در این راستا هماهنگی دستگاه ها تقویت می شود.

به گزارش سادس، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه تولید و رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران با محوریت بررسی مشکلات یک مجتمع گردشگری در فیروزکوه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بینش و بصیرت کامل اهمیت موضوعات مختلف در جامعه را با انتخاب شعارهای سال نشان داده اند؛ شعار امسال نیز همچنان اهمیت تولید را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای افزایش اشتغال، تولید و استقلال کشور باید به تولید روی آورد، ادامه داد: از استان تهران انتظار می رود که پیشرو و پیشگام در این زمینه باشد؛ چراکه تولید که وجود داشته باشد اشتغال به وجود می‌آید و تحقق ۱۲۴ درصدی سهمیه اشتغال استان در سال گذشته مسئولیت ما در این زمینه را سنگین تر می کند. پشتیبانی از تولید مسیرهای متفاوتی دارد که تمامی آنها مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست و حوزه قضایی، بازرسی، بانک‌های عامل، شرکت‌های دولتی و مردم نیز باید برای تحقق اهداف آن کمک کنند.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری دستگاه های متولی استان جهت تحقق شعار سال تقویت و تسریع می شود تا بتوانیم اقدامات موثری را در راستای تحقق شعار سال برداریم.

وی همچنین در مورد واحد گردشگری فیروزکوه با اشاره به اختلاف نظر در زمینه میزان اراضی مورد نظر این واحد و بررسی موضوع در مراجع قضایی؛ از بررسی ابعاد مختلف این موضوع جهت رفع مشکلات و زمینه سازی جهت فعالیت آن خبر داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *