تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، متن این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد، به شرح زیر است:

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به رییس جمهور: ورود سیب ارومیه در بورس کالای ایران.

پژمانفر نماینده به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: نظارت سازمان نظام پزشکی در مورد مطب ها و تبلیغات درخصوص سقط جنین غیرقانونی، گزارش و اقدام در این راستا بازدارنده نیست.

پژمانفر نماینده مشهد به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: نظارت معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی به سقط جنین غیرقانونی و کلینیک های دولتی و غیردولتی و برخورد قانونی با عاملان.

پژمانفر به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: علت وفور ارائه داروهای سقط جنین بدون مجوز از سازمان غذا و دارو در فضای مجازی چیست و چه راهکاری در حذف سقط جنین دارید؟

نوش آبادی نماینده ورامین به وزیر میراث فرهنگی: تامین اعتبار جهت بهسازی و مرمت آثار باستانی و میراث فرهنگی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر صمت: لزوم بازنگری و تجدید نظر در واردات بی رویه فلزات دارای تولید داخل.

پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر اقتصاد: رسیدگی و عمل به وظیفه قانونی درخصوص ریزش سرمایه مردم در بورس.

عنابستانی نماینده سبزوار به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: رسیدگی به سختگیری بانک ها در روزهای پایان سال برای وصول مطالبات مردم و مناطق کم برخوردار با وجود مشکلات شدید اقتصادی.

علیرضا نظری نماینده خمین به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: چرا رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری درخصوص مرکز اصناف و بازرگانان ایران، آیین نامه اجرایی نحوه برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه صنفی و اجرایی اجرا نمی شود؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *