زنگنه: مجلس باید به نظام مدیریت ستاد کرونا ورود کند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی مهتقد است که بی توجهی به نظرات کارشناسان بهداشت و درمان در ستاد کرونا امروز وضعیت کشور را برهم ریخته و مجلس باید به نظام مدیریت ستاد ورود جدی تری داشته باشد.

به گزارش سادس، محسن زنگنه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: متاسفانه نوع عملکرد مدیریت ستاد کرونا مسائل و مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است. پیکی که امروز با آن مواجهه هستیم بسیاری از کسب و کارها را تعطیل کرده و میزان فوتی ها رو به افزایش است.

وی در ادامه اظهار کرد: از هیات رئیسه مجلس تقاضا می کنیم براساس ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس در نظام مدیریت ستاد کرونا ورود جدی داشته باشند. امروز ستاد کرونا در مسائل امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حکم صادر می کند و براساس اخباری که به ما رسیده است به نظر کارشناسان حوزه سلامت در این ستاد آن طور که باید و شاید توجه نمی شود. این شیوه مدیریت کل کشور را متاثر کرده است و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید ساختار ستاد کرونا تغییر کرده و سران سه قوه نمایندگان هم وزن در این ستاد داشته باشند. نیروهای نظامی نیز باید در این ستاد کرسی داشته باشند. شاید تا دو یا سه سال آینده کشور درگیر این بیماری باشد باید مجلس به این موضوع ورود کرده و نگرانی مردم را مرتفع کنیم.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر بیان کرد: ماهیت ستاد این است که به نقطه نظرات توجه داشته باشد اگر قرار باشد که به نظر کارشناسان توجه نشود دیگر تشکیل ستاد معنای ندارد. کسی که اجازه سفرهای نوروزی را داد امروز باید پاسخگوی وضعیتی که اکثر شهرها با آن گرفتار شدند باشند. فرمایش شما کامل صحیح است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *