احمدی: با انتخاب شخص دلسوز در انتخابات وضعیت بهبود پیدا می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اگر در انتخابات شرکت نکنیم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند، گفت: آن گاه اگر وضعیت ما بدتر هم بشود دیگر نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با سادس، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو  عنوان کرد: مردم خودشان با دست خودشان می توانند این شرایط را تغییر دهند، اگر در انتخابات شرکت نکنیم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند آن گاه اگر وضعیت ما بدتر هم بشود دیگر نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم، بر همین اساس باید مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشیم.

احمدی بیان کرد: در مرحله بعد مردم باید درصدد انتخاب شخصی باشند که دلسوز کشور بوده و به دنبال منافع مردم، استقلال و اقتدار کشور است، اگر چنین افرادی را بشناسیم و سپس به آن ها رای بدهیم قطعا وضعیت کنونی ما بهبود پیدا می کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: برخی افراد و جناح ها نشان دادند نتوانستند کشور را به سرانجام برسانند، برخی ها نگاهشان به داخل کشور و به جوانان نیست صرفا به غرب و آمریکا نگاه می کنند، از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت شد هر کشوری به آمریکا اعتماد کرد نابود شد.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد: تقاضا داریم مردم برای اینکه به دشمنان نشان دهند ما کشوری مستقل هستیم و پای آرمان های انقلاب، شهدا و ارزش ها قاطعانه ایستادگی می کنیم، در انتخابات پیش رو مشارکت کنند و به تلاش معاندین هم توجهی نکنند.

احمدی تصریح کرد: البته نباید فریب شعار افراد را خورد، مردم در انتخابات به شعارها توجه نکنند و سوابق افراد را بررسی کنند و به شخصی رای دهند که دغدغه کشور و مردم را دارد، هم خود به چنین شخصی رای دهند و هم وی را به دیگران معرفی کنند، مردم توجه داشته باشند اشخاصی که قرار است میلیارد میلیارد برای انتخابات هزینه کنند حتما قصد دارند بعد از انتخاب شدن به فکر منافع و رفع مشکلات خود باشد و هزینه های انتخاباتی خود را جبران کند، قطعا مردم نباید به چنین افراد رای بدهند و باید بر اشخاصی تمرکز کنند که دغدغه منافع مردم را دارند -نه دغدغه های شخصی- و با مردم یک دل و یک صدا هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *