میرزایی: کم‌هزینه‌ترین راه برای سرپا نگاه داشتن کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر حضور مردم در انتخابات پیش رو کمرنگ باشد دشمنان و رقبا به طمع می افتند که گوی سبقت را در عرصه های مختلف بین‌المللی از این کشور بربایند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با سادس، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: قدرت یک کشور از مولفه های مختلفی تشکیل می شود، یکی از این مولفه ها میزان حمایت مردم از نظام و میزان مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان است، وقتی مردم یک کشوری در پدیده های ملی و تاثیرگذار همچون انتخابات حضور همه جانبه داشته باشند دشمنان و رقبای آن کشور حساب کار خودشان را خواهند کرد.

وی افزود: اما در مقابل، اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد دشمنان و رقبا به طمع می افتند که گوی سبقت را در عرصه های مختلف بین المللی از این کشور بربایند، از این جهت کم هزینه ترین راه برای سرپا نگاه داشتن و پیشرفت کشور، حضور و مشارکت گسترده در انتخابات است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر اگر عده ای در انتخابات پیش رو شرکت نکنند به این معنا نیست که انتخابات تعطیل می شود، بالاخره شخصی انتخاب خواهد شد و آن شخصی هم که رییس جمهور شود رییس جمهور همه خواهد بود و برای همه تصمیم خواهد گرفت.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: افرادی که مشارکت نداشته باشند خودشان را از تعیین سرنوشت خود محروم می کنند، به تعبیری در واقع افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند تعیین سرنوشتشان را به دست افرادی سپردند که در انتخابات شرکت می کنند و از مهم ترین ویژگی های آزادی و اختیار، همین تعیین سرنوشت به دست خود فرد است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *