ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور و قطع زنجیره کرونا ویروس

سادس/لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه طرح شهید سلیمانی بخوبی در کشور اجرایی شود می‌توانیم کرونا ویروس را شکست دهیم.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: پیک چهارم کرونا ویروس به علت عدم رعایت مردم در بیشتر استان‌های کشور آغاز شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه موازین بهداشتی توسط مردم در این شرایط کرونایی رعایت نمی‌شود و این درحالیست که باید زنجیره انتقال قطع شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: واکسیناسیون تاثیر بسزایی در جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دارد اما این مهم زمانی محقق می‌شود که بتوان ۷۰ درصد جمعیت کشور را واکسینه کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: در حال حاضر باید افراد با ریسک بالا(های ریسک) واکسینه شوند که البته این موضوع تاثیر آنچنانی بر کنترل بیماری ندارد.

وی افزود: متاسفانه در ایام نوروز مردم مانند گذشته موازین بهداشتی را رعایت نکردند و این عامل سبب شد که بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار گیرند و تعداد بستری‌ها و مرگ‌ومیرها افزایش یابد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دولت و مردم باید کمک کنند تا این بیماری منحوس را کنترل کنیم، اسلامی بیان کرد: چنانچه طرح شهید سلیمانی بخوبی در کشور اجرایی شود می‌توانیم کرونا ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *