شاکری: گفت‌وگوی صادقانه با مردم بهترین راه جلب حداکثری در پای صندوق‌های رای است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گفت وگوی صادقانه با مردم بهترین گزینه برای تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات بوده و هر قدمی خلاف این باعث ایجاد فضای حاشیه ای در انتخابات می شود.

اقبال شاکری در گفت وگو با سادس، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد انگیزه در مردم برای حضور بیان کرد: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، امنیت و جایگاه بین المللی ما و قدرت ما برای دستیابی به منافع خود بیشتر خواهد شد. اما یکی از مواردی که برای افزایش انگیزه مردم به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات لازم است، برخورد صادقانه مسئولان دولتی با مردم است. نباید سعی کنند که کوتاهی ها و ناکارآمدی های موجود را با دوگانه سازی های کاذب و فرافکنی به مردم آدرس غلط دهند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: گفت‌وگوی صادقانه با مردم بهترین گزینه برای تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات است. هر قدمی خلاف این باعث ایجاد یک فضای حاشیه ای در انتخابات می شود. از سوی دیگر افرادی که قصد کاندیدا شدن دارند، همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید ببینند که توانایی و کارآمدی لازم را دارند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین برای افزایش انگیزه مردم به منظور حضور حداکثری در صحنه انتخابات کاندیداها باید رقابت برنامه ای و کارآمدی با یکدیگر داشته باشند. کاندیداها به جای بداخلاقی و درگیر کردن مردم با سوابق یکدیگر باید رقابت برنامه ای با یکدیگر داشته و به دنبال راهکار حل مشکلات باشند. اینطوری مردم احساس می کنند افرادی کاندیدا شدند که مشکلات زندگی آن ها را شناخته و برای حل آن برنامه دارند.

شاکری در پایان تاکید کرد: قطعا اقتدار و ضریب نفوذی که امروز کشورمان در دنیا پیدا کرده و برخی از کشورها در تکاپو برای حضور در مذاکرات برجامی با ایران افتاده اند برخاسته از پشتوانه مردمی است. امروز همه فهمیده اند که جمهوری اسلامی یک نظام تاثیرگذار و قدرتمند است و ما برای حفظ این جایگاه نیازمند مشارکت و پشتوانه مردمی هستیم.

انتهای میام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *