توان خودرویی سپاه پاسداران برای انتقال زائران از مرز مهران در نظر گرفته شده است

[ad_1]

به گزارش سادس:

جانشین سپاه پاسداران گفت: توان خودرویی سپاه پاسداران برای انتقال زائران از مرز مهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی ظهر امروز در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار داشت: برنامه‌ریزی ستاد اربعین استان برای بازگشت زائران آغاز شده است.

جانشین سپاه پاسداران گفت: افزایش حجم تردد زائران در بازگشت به کشور و از طریق مرز مهران قطعی است و باید تمام توان را برای خدمات رسانی به زائران به کار گرفت تا با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در این راستا مسؤولان استانی باید تمهیدات لازم را در این راستا بیاندیشند و زمینه تسهیل در ورود و بازگشت زوار از مراسم اربعین حسینی را فراهم کنند.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: سپاه پاسداران تمام توان خود را برای سهولت در بازگشت زائران بکار گرفته و در این راستا برنامه‌ریزی لازم از روزهای گذشته صورت گرفته است.

سلامی تصریح کرد: توان خودرویی سپاه پاسداران برای انتقال زائران از مرز مهران در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام نیز با بیان این که حجم عظیمی از زائران مرز مهران را برای بازگشت انتخاب می‌کنند گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 میلیون زائر از این مرز در استان ایلام تردد کنند.

محمدرضا مروارید افزود: در این راستا لازم است که همه مسؤولان تلاش خود را در راستای تسهیل در بازگشت زوار به کار گیرند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: امروز و با حضور سردار سلامی جانشین سپاه پاسداران و مسؤولان استان ایلام در خصوص برنامه‌ریزی برای بازگشت زائران تصمیم گیری شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز گفت: یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای بازگشت به زائران در نظر گرفته شده است.

سردار سید صادق حسینی افزود: سپاه پاسداران تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته تا زوار به راحتی وارد مرز مهران شده و از مهران راهی شهرهای خود شوند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *