مطهری: مشخص است کدام تیم شلوغ‌کاری کرد/ از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده‌ایم

مطهری: مشخص است کدام تیم شلوغ‌کاری کرد/ از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده‌ایم

مربی پرسپولیس می‌گوید نیمکت نساجی در طول بازی شلوغ کاری کرده تا از داور امتیاز بگیرد.

به گزارش سادس، حمید مطهری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: همه تیم‌ها قابل احترام هستند. امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم دشوار است. امروز هم بازی خیلی سختی داشتیم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کردیم. در نیمه اول، کنترل بازی در اختیار ما بود و خیلی زود به گل رسیدیم. روی مدافعان کناری حریف فشار گذاشتیم که منجر به یک سری تغییرات در نساجی شد.

وی ادامه داد: طبیعی است که از تیم حریف جلو بودیم، تغییر برنامه دادیم تا با پاس‌هایی که طول بیشتری داشت، ترابی را در شرایط خلق موقعیت قرار دهیم تا حریف روی به توپ‌های بلند بیاورند. این تیم را وادار به این کار کردیم و در نهایت خیلی خوب آن‌ها را کنترل کردیم. تعویض‌های خوبی داشتیم و انرژی خوبی به تیم تزریق شد و روی گل دوم تاثیرگذار بودند. در نهایت تیم ما مثل همیشه یک تیم واقعی بود و فوق‌العاده کار کردند. از سیدجلال تا خط حمله همه در خدمت تیم بودند و منجر به این امتیاز شد. توقع من این است که مدیران هم در ادامه راه با تیم همراهی کنند. خیلی سعی و تلاش می‌کنند که بهترین‌ها رقم بخورد. بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشتند ولی با دل و جان کار می‌کنند تا مسیر برای تیم پرسپولیس فراهم شود و در ادامه راه به مشکل نخوریم.

دستیار گل‌محمدی در واکنش به اینکه باشگاه نساجی قصد شکایت از داور مسابقه را دارد گفت: شکایت به خودشان مربوط می‌شود. درباره آن صحبتی ندارم. مشخص است که شلوغ‌کاری از جانب کدام تیم و کدام نیمکت بود. از داوران می‌خواهم که با شجاعت کار کنند. خیلی از نیمکت‌ها از داوران امتیار می‌گیرند. اگر داوران شجاعت بالایی داشته باشند، چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. راجع به این موضوع صحبتی ندارم.

او درباره ناکامی بازیکنان خط حمله از جمله شهریار مغانلو در گلزنی اظهار کرد: هر کاری که بکنیم، یک جور از ما سوال می‌کنند. من به همه حق می‌دهم. تیمی که سیدجلال، نوراللهی و … برای آن گلزنی می‌کنند، از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده است و کار تیمی در شرایط خوبی است. اینکه روی نفرات متمرکز می‌شویم، خوب نیست. اگر انتقادی با استدلال و منطق باشد، استقبال می‌کنیم. انتقاد سازنده را می‌پذیریم چون اعتقاد ما این است که رو به جلو خواهیم رفت.

مطهری درباره آمادگی سپاهان در فصل جاری و رقابت با پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: تیم سپاهان قابل احترام است. تیم‌های دیگری هم مدعی قهرمانی هستند. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. الان وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم و الان تفکرات ما عوض خواهد شد. همه تیم‌ها از جمله سپاهان برای ما قابل احترام هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *