با تمام وجود کمک می کنیم تا فجر به لیگ برتر برسد

با تمام وجود کمک می کنیم تا فجر به لیگ برتر برسد

سادس/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس، ضمن ابراز رضایت نسبت به عملکرد تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در نخستین بازی خود در سال جدید، با امیدواری زیادی برای صعود این تیم به لیگ برتر سخن گفت.

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم شهرداری آستارا بود و با کسب پیروزی سه بر یک برابر این تیم، به رتبه دوم جدول رده بندی رقابت ها صعود کرد.

سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس، تماشاگر ویژه این مسابقه بود. او که در طول مسابقه با هیجان و جدیت زیادی نظاره گر بازی بود، در پایان این مسابقه به سادس گفت: ابتدا باید به تمام کسانی که تیم فجرسپاسی را دوست دارند تبریک بگویم و از تمام کسانی که همواره پشتیبان این تیم بوده اند، تشکر کنم.

بوعلی افزود: بنده به عنوان فرمانده سپاه استان، از همان روز اول عرض کردم که ما نسبت به این استان عزیز مدیون هستیم و هرآنچه از دستمان برآید، باید برای رشد استان فارس انجام دهیم.من این حرف را در شرایطی زدم که تیم فجر در بدترین شرایط قرار داشت، اما محکم پشت این تیم ایستادم و حالا هم به یاری و توکل به خدا، همراهی مردم و همیاری مسئولان، با تمام وجود به این تیم کمک خواهیم کرد تا به جایگاه گذشته خود برسد.

وی ضمن تشکر از بازیکنان و مربیان تیم فجر، گفت: مربیان خوب تیم فجر، برنامه ریزی خوبی برای رفع نقاط ضعف انجام دادند و بیشتر ضعف هایی که داشتیم، به لطف خدا رفع شد. می توانم بگویم امروز یکی از بهترین بازی های تیم فجر را در زمین مشاهده کردیم. یک کار بسیار ارزشمند جمعی و هماهنگی خوبی را در زمین شاهد بودیم و امیدواریم که باز هم شاهد موفقیت و پیروزی های این تیم باشیم. برای تمام بازیکنان و اعضای تیم، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: حق این استان است که در همه عرصه ها سرآمد باشد و ورزش هم یکی از مهم ترین عرصه هاست. ما ناراحت هستیم که فارس سال هاست در لیگ برتر فوتبال تیمی ندارد، پس همه ما باید دست به دست هم دهیم و اراده کنیم تا انشالله به زودی یک یا دو تیم در لیگ برتر داشته باشیم.ما از همان روز اول به این موضوع باور داشتیم و در سخت ترین شرایط پای این تیم ایستادیم. حالا هم خوشحالم که داریم نتیجه این تلاش ها را می بینیم.

بوعلی خاطرنشان کرد: سایر مسئولان عزیز استان نیز کم کم دارند پای کار می آیند و به تیم فجرسپاسی کمک می کنند. ما نمی توانیم این کمک ها را نادیده بگیریم. آنها رفته رفته توانایی های تیم ما را باور می کنند و با افزایش حمایت ها، امیدواریم تیم فجرشهید سپاسی راهی لیگ برتر فوتبال کشور شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *