نسل جدید باید با تاریخ ایران اسلامی و مجاهدت های اجداد خود آشنا باشد

سادس/آذربایجان غربی وزیر آموزش و پرورش، به همراه استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسولین استانی با حضور در محل اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

محسن حاجی میرزایی امروز ۱۹ فروردین در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس گفت: نگهداری و پرداخت به آثار و تاریخ دفاع مقدس یکی از ملزومات جامعه امروز است و عنوان موزه دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را در این موضوع ایفا می کند.

حاجی میرزایی ادامه داد: نسل جدید باید با تاریخ ایران اسلامی و مجاهدت های پدران و آبا و اجداد خود آشنا باشد و آموزش و پرورش نقش اصلی را در تحقق این موضوع دارد و باید مقدمات بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس و یادگارهای آن ایام را فراهم سازد.

به گزارش سادس؛ دیدار با معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی، حضور در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی دبیرستان افخمی نیا و افتتاح همزمان 17 مدرسه در سطح استان آذربایجان غربی، حضور در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، آغاز فیلم برداری سریال مشارکتی آموزش و پرورش با صدا وسیما و همچنین آغاز تولید برنامه غنچه ها از جمله مهم ترین برنامه های وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *