تشکر شیخ سلمان از کشورهایی که میزبانی را قبول کردند!

تشکر شیخ سلمان از کشورهایی که میزبانی را قبول کردند!

شیخ سلمان در حاشیه نشست کمیته اجرایی فیفا از کشورهایی که میزبانی لیگ قهرمانان و انتخابی را بر عهده گرفتند تشکر کرد.

به گزارش سادس و به نقل از سایت AFC، شیخ سلمان رئیس AFC  در جلسه کمیته اجرایی AFC در منامه بحرین گفت که بالاترین استانداردها و پروتکل های بهداشتی اجرا شده در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در دوحه  قطر، یک طرح جامع است که در سال ۲۰۲۱ نیز ارائه می‌شود. او همچنین از علاقه کشورها برای میزبانی متمرکز مسابقات مقدماتی آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و جام AFC تشکر کرد.

شیخ سلمان گفت: اتمام موفقیت آمیز لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ الگویی به ما داده است تا با اطمینان بیشتری به سال ۲۰۲۱ نزدیک شویم و باید از فدراسیون فوتبال قطر، مقامات قطر و متخصصان پزشکی به خاطر تعهد و پشتیبانی آنها تشکر کنیم. قدردانی صمیمانه ما همچنین باید از همه انجمن های عضو باشد که توافق کرده اند در هفته ها و ماه های آینده مسابقات تیم های ملی و باشگاهی ما را برگزار کنند. برای ما بسیار مهم بود که به جهانیان نشان دهیم فوتبال آسیا آماده بازگشت است. باید نشان دهیم که AFC در حال حاضر بهترین موقعیت ممکن برای ارائه مسابقات ایمن را دارد.

در ابتدا شیخ سلمان از جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که در جلسه در بحرین حضور داشت، تشکر کرد.

نکات برجسته این نشست به شرح زیر است:

کمیته اجرایی AFC ضمن تأیید تاریخ جدید از ۴ تا ۱۷ آوریل ۲۰۲۲، به اعطای حق میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۰ آسیا به فوتبال ازبکستان برای سال ۲۰۲۲ رای داد. مسابقات جام ملت های آسیا  زیر ۱۷ سال آسیا ۲۰۲۲  نیز به میزبانی اندونزی برگزار می شود.

اعضا همچنین در مورد تصمیم فیفا در مورد تعلیق فوری فدراسیون فوتبال پاکستان (PFF) با توجه به وقایع اخیر در مقر فدراسیون در لاهور که طی آن گروهی از معترضان به دفاتر حمله کردند مطلع شدند.

کمیته اجرایی AFC همچنین در مورد وضعیت مالی توضیح داد و آخرین شرایط را اعلام کرد.

همچنین تصمیم گرفته شد که سی و یکمین کنگره AFC همزمان با جوایز سالانه AFC در دوحه قطر در نوامبر ۲۰۲۱ برگزار شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *