غضنفرآبادی: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست

نماینده بم در مجلس با اظهار که انقلاب اسلامی راه حل مشکلات را بیان کرده است، گفت: برخی از صاحبان قدرت و به ظاهر انقلابی کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات می‌دادند. وقتی با سوء تدبیر جوانان بیکار می‌شوند و کالاهای اساسی مردم در گمرکات باقی بماند تا فاسد شود و توزیع کالاها این گونه باشد، انقلاب چه گناهی دارد؟

به گزارش سادس، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود یادآور شد: حفظ نظام از اوجب و واجبات است. هر کس امروز با امام خمینی (ره) و راه ایشان بیعت کند، به معنای بیعت با پیامبر (ص) است. پس چه شیرین است ایستادگی و پایمردی در مقابل دشمنان نظام. افسوس که برخی از درک این نعمت عاجز و محروم هستند.

نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه به برکت انقلاب کارهای بزرگی در سراسر ایران انجام شده است، گفت: قبل از انقلاب با صادرات روزانه ۶ میلیون بشکه نفت می‌شد همه شهرها و روستاها را از بهترین امکانات بهره‌مند کرد اما فقر و فلاکت و بدبختی از سر و روی این کشور می‌بارید. اموال این مردم را چاپیدند و بردند و بر باد دادند. اما امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست. 

وی با اظهار این مطلب که انقلاب اسلامی راه حل مشکلات را بیان کرده است، گفت: برخی از صاحبان قدرت و به ظاهر انقلابی آن را در جایی دیگر جست و جو می‌کنند. آنها کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات می‌دادند. وقتی با سوء تدبیر جوانان بیکار می‌شوند و کالاهای اساسی مردم در گمرکات باقی بماند تا فاسد شود و توزیع کالاها این گونه باشد، انقلاب چه گناهی دارد؟

غضنفرآبادی ادامه داد: حل مشکلات را به برجام گره زدن و فعالیت‌های اقتصادی را به خواب زمستانی اجباری فرستادن، ربطی به مقصر بودن انقلاب ندارد. در شرایطی که با یک شایعه و خبر دروغ، روغن و مرغ و پوشک و… از مغازه‌ها جمع شود و به انبارها و پستوها منتقل شود، حل مشکلات را کجا باید جست و جو کرد؟

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس در مورد فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: فضای مجازی پر از دروغ است و جوانان و اعتقادات و باورها را هدف قرار می‌دهد. این فضا روحیه خودباوری مردم را سست و تضعیف کرده و انقلاب گناهی ندارد. 

وی افزود: وقتی در انتخابات، انتخاب افراد بر اساس واقعیت‌ها، پیام شهدا، نصایح امام راحل و مقام معظم رهبری صورت نگیرد و فریب و دروغ و شعارهای به ظاهر قشنگ و جوسازی های غرب گرایان و غرب زدگان وسیله امپراطوری رسانه‌ای در خارج و نوکران رسانه و غیر رسانه‌ای آنها در داخل کارساز بیفتد و آنچنان رونق اقتصادی که وعده دادند محقق نشود انقلاب چه گناهی دارد؟ 

نماینده مردم بم در مجلس تأکید کرد: نباید سوء مدیریت‌ها، کم کاری‌ها، تنبلی‌ها، بی‌برنامه‌گی‌ها و بی‌لیاقتی‌ها  به پای انقلاب گذاشت. هر ثانیه، هر دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال از عمر دنیا که می‌گذرد به شکست، پایان و غروب عمر سیاه و تاریک ظلم ستم و فساد و طلوع پیروزی خورشید ولایت عظما ارواح نا فدا نزدیک‌تر می‌شود. پس ای جوانان، انقلابی‌ها، بسیجیان، دل قوی دارید و آماده باشید و سست نگردید و خسته نشوید، یاس و ناامیدی را زیر پا بگذارید و انگیزه‌ها را قوی کنید.

غضنفرآبادی در پایان نطقش گفت: صدای خرد شدن آمریکا نماد استکبار و ظالم به وضوح به گوش می‌رسد و صدای پای  عدالت حس می‌شود. به فرموده رهبری باید کار آزموده و پر انگیزه از انقلاب حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت العظمی ارواح نا فدا نزدیک کنید. به خدا قسم این مشکلات، مشکلاتی غیر قابل حل نیست اما مردش را می‌خواهد، اگر با شور، شعور، شوق و شعف انتخاباتی را برگزار کنیم که از دل آن مدیرانی جهادی، انقلابی، دلسوز، پر تلاش و با کفایت و ضد فساد و مردم دوست بیرون آید خواهیم و خواهند دید که مشکلات به ویژه اقتصادی قابل حل است. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *