علیپور: باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امید آنها را افزایش داد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم بازگو کرده و انگیزه و امید را در مردم برای مشارکت در انتخابات افزایش دهیم.

کمال علیپور خنکداری در گفت‌وگو با سادس، با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و همچنین ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت بیان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که در همه ادوار و انتخابات مختلف و حتی در صحنه های اجتماعی نظیر دوران دفاع مقدس یا حوادث طبیعی، رمز موفقیت ما استراتژیک حضور مردم بوده است. هرچه حضور مردم در صحنه های اجتماعی به ویژه انتخابات پررنگ تر باشد از دستاورد های نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور خود صیانت کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه این دوره از انتخابات حساس‌تر است، اظهار کرد: مجلس در این دوره با رویکرد جدیدی ورود کرده و هم به دنبال حمایت از شوراها بوده و هم در تلاش برای ایجاد یک همدلی و وفاق بین دولت و مجلس است. ما باید تلاش کنیم حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس تصریح کرد: انتخابات خواه ناخواه در زمان مقرر خود برگزار می شود و سرنوشت ما دست خودمان است. هیچ کس دیگری غیر از ما تعیین کننده نیست. برکت نظام اسلامی این است که ما می توانیم سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم. پس هریک از ما وظیفه داریم که پای صندوق رای رفته و انتخاب کنیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: برای ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در انتخابات باید امید را در مردم افزایش دهیم. ما باید دستاوردهای نظام را به مردم بازگو کنیم. با وجود هجمه هایی که در طول عمر انقلاب به کشور وارد شده است، امروز ایران در بحث فناوری نانو، پرتاب ماهواره، انرژی هسته ای و تولید دارو عضو ۷ کشور برتر دنیاست. روزی ما یک تک پل بر روی رودخانه نمی توانستیم بسازیم اما امروز یک پل با ۲۰۰ متر ارتفاع می سازیم. امروز ما بزرگ ترین سدها را ساخته و با کشورهای دیگر نیز رقابت می کنیم.

علیپور در پایان افزود: افرادی که روزی می گفتند شما نمی توانید یک چاه آب بزنید امروز نظاره گر حفاری چاه های نفت در کشور هستند. ما باید با بازگو کردن دستاوردهای انقلاب به مردم امید دهیم. ان شاءالله مردم نیز با امید و انگیزه پای صندوق های رای حاضر می شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *