بایرن‌مونیخ – پاری‌سن ژرمن/ تکرار فینال فصل قبل

بایرن‌مونیخ - پاری‌سن ژرمن/ تکرار فینال فصل قبل

در حساس‌ترین دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم فینالیست فصل قبل برابر هم به میدان می‌روند.

به گزارش سادس، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بدون روبرت لواندوفسکی مصدوم که بهترین گلزن این فصل فوتبال اروپا بوده است به دیدار پاری سن ژرمن می رود.

مصدومیت لواندوفسکی بزرگترین ضربه به بایرن مونیخ قبل از این دیدار حساس بود ولی تیم هانسی فلیک بدون او نیز توانست برنده شود و با یک گل لایپزیگ را شکست داد. پیروزی برابر تیم دوم بوندسلیگا باعث شد تا بایرن مونیخ گام بلندی به سوی قهرمانی در بوندسلیگا بردارد. بایرن با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶۴ امتیازی شد و اختلافش را با لایپزیگ تیم دوم جدول رده بندی به ۷ امتیاز افزایش داد.

همچنین مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به ویروس کرونا مبتلا شد و به همین خاطر دیدار برابر بایرن را از دست داد. شکست پاریسی ها در لیگ فرانسه برابر لیل باعث شد این تیم صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و شرایط برای پوچتینو و تیمش سخت شود.  

در دیگر دیدار پورتو در حالی که مهدی طارمی و سرخیو اولیویرا را در اختیار ندارد به مصاف چلسی خواهد رفت. چلسی با هدایت توماس توخل آلمانی اولین شکست خود را به شکل بدی تجربه کرد. اخراج تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی شرایط را برای این تیم خیلی سخت کرد و باعث شد پنج بار دروازه چلسی باز شود.

پورتو با کنار زدن یوونتوس از این رقابت ها خود را به عنوان غول‌کش مطرح کرد و در طرف دیگر چلسی با حذف اتلتیکومادرید راهی این مرحله از رقابت ها شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *