ارائه گزارش دستگاه‌های خدمت‌رسان در خصوص عملکرد نوروزی به کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیته‌های کمیسیون عمران در جلسات خود مشکلات دستگاه‌های خدمات‌رسان را دنبال می‌کنند و در مسیر توانمندسازی این مجموعه‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با سادس، ضمن تشریح جلسه امروز(سه‌شنبه، ۱۷ فروردین) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مسئولان سازمان راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، ناجا و سازمان مدیریت بحران حضور یافته، در خصوص عملکرد خود در تعطیلات نوروز گزارشی به کمیسیون ارائه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کدام از بخش‌ها از مشکلاتی که با آن مواجه هستند از قبیل مشکلات مالی، کمبودها و خلاهای قانونی موجود، مطالبی را مطرح کردند. در نهایت مقرر شد، کمیته‌های کمیسیون عمران در جلسات خود مشکلات دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را پیگیری کنند تا در مسیر توانمندسازی این مجموعه‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر از آنجا که دستگاه‌هایی مانند سازمان هواشناسی و سازمان پزشکی قانونی نیز در رفع بحران‌ها نقش‌آفرین هستند، مقرر شد مسئولان این دستگاه‌ها در این جلسات شرکت کرده و مشکلات خودشان را مطرح کنند. تا اگر در محلی کمبود قانونی وجود داشت، کمیسیون به آن ورود کرده و از ابزار تقنینی خود برای رفع این مشکلات استفاده کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *