فرخی: هیاتهای نظارت انتخابات نهایت دقت در تعیین صلاحیت را داشته باشند

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان این که اگر افراد سالم و توانمند مسئولیت کشور را بر عهده بگیرند بسیاری از مشکلات کشور حل می شود گفت: از هیاتهای اجرایی و نظارت درخواست می کنم نهایت دقت را در تعیین صلاحیت ها در چارچوب قانون داشته باشند.

به گزارش سادس؛ رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (سه شنبه ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری گفت: به نظرم شعار « تولید، پتشیبانی ها و مانع زدایی ها» فقط در زمینه قوانین و مقررات در تولید نیست. امروز در دنیا انسان محور توسعه است. با توجه به سخنان رهبری کشور ما در سال ۱۴۰۰ دو انتخابات بزرگ پیش رو دارد. یکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که اولین ارتباط بین مردم و مسئولین است و دوم انتخابات ریاست جمهوری.

وی در خصوص اهمیت شوراهای شهر و روستا گفت: شوراها می توانند بزرگترین عامل رضایت مندی یا نارضایتی مردم در کشور باشند. از طرف دیگر اگر در انتخابات ریاست جمهوری فرد درستی انتخاب شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد. بنابراین در گام دوم انقلاب از هیاتهای اجرایی و نظارت درخواست می کنم که نهایت دقت را در چارچوب قانون داشته باشند تا افراد سالم و توانمند مسئولیت کشور را به عهده بگیرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در پایان تذکرش خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعیین تکلیف ناظران چای تذکر داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *