فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در سال جدید ورود جدی تری به مسائل خواهد داشت

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد که فراکسیون در سال جدید ورود جدی تری به تصمیم سازی ها داشته و زمان بندی منسجم تری را در موضوعات دنبال می کند.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با سادس ضمن تشریح جلسه امروز فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز فراکسیون ابتدا اقدامات سال گذشته فراکسیون مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفت. بر اساس جمع بندی صورت گرفته مقرر شد فراکسیون در سال جدید در بحث تصمیم سازی ها فعال تر عمل کند و زمان بندی منسجم تری را در موضوعات داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در جلسه امروز فراکسیون سند راهبردی ۲۵ ساله بین ایران و چین به بحث گذاشته شد. تضارب آرا در خصوص این موضوع زیاد است چرا که کسی دقیق نمی داند متن تفاهمنامه چیست. فلذا مقرر شد از کارشناسان این حوزه دعوت شود تا در جلسه هفته آتی فراکسیون حضور یافته و توضیحاتی ارائه کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دیگر مواردی که در جلسه امروز به بحث گذاشته شد، بررسی اقداماتی بود که باید در راستای تحقق شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» انجام گیرد. رئیس مجلس نیز در این خصوص تأکید کرد که مشکل قانونی در این زمینه نداریم و صرفا مشکل پشتیبانی و اجرای قوانین را داریم که باید با مانع زدایی ها از تولید حمایت کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *