اعزام ۸ پاراوزنه بردار به قهرمانی جهان گرجستان

اعزام ۸ پاراوزنه بردار به قهرمانی جهان گرجستان

سرمریی تیم ملی پاراوزنه برداری از اعزام ۸ وزنه بردار به مسابقات قهرمانی جهان گرجستان در اردیبهشت خبر داد.

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با سادس، درباره برنامه ریزی انجام شده برای آماده سازی وزنه برداران پارالمپیکی در سال جدید اظهار کرد: نخستین اردوی آمادگی وزنه برداران از ۱۵ فروردین با حضور ۸ وزنه بردار در جزیره کیش آغاز و تا ۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این اردو به جز ۶ وزنه بردار پارالمپیکی، امین‌زاده در فوق سنگین و قریب شی در ۱۰۷ کیلوگرم برای آماده سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین به اردوی آمادگی دعوت شدند.

وی همچنین از اعزام ۸ وزنه بردار به قهرمانی جهان گرجستان در اردیبهشت خبر داد و گفت: قهرمانی جهان گرجستان آخرین مسابقه گزینشی پاراوزنه برداری است که از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد برگزار می‌شود. این تورنمنت در حقیقت آخرین درگاه برای کسب مجوز جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو است.

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا تا زمان اعزام به توکیو اردوی وزنه برداران در کیش برگزار خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا با برگزاری اردوها در جاهای مختلف کشور، شرایط ورزشکاران را با شرایط آب و هوای ژاپن تطبیق دهیم و آن‌ها را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

وی در پایان با اظهار رضایت از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی، گفت: هر ۶ وزنه بردار پارالمپیکی در شرایط آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برند و مشکل خاصی وجود ندارد. تلاش بر این است تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *