ضرورت ارتقای خدمات سلامت و رضایتمندی مردم

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، گفت: ارتقای خدمات سلامت و رضایت مندی مردم از آن، از اهداف مهمی است که هر دانشگاه علوم پزشکی باید در جهت تحقق آن کوشا باشد.

به گزارش سادس، دکتر محمد حسین حیدری در جمع رییس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: در سال جدید یکی از اهداف مهم وزارتخانه، ارزیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر اساس عملکردشان در راستای مقابله با بیماری کرونا است. متاسفانه اپیدمی کرونا ضررهای زیادی را به کشور وارد کرده است و از یک سال گذشته تا کنون دانشگاه های علوم پزشکی با اقداماتی که انجام داده اند سعی بر کنترل بیماری و درمان بیماران داشته اند.

به گفته وی، هدف ما ارزیابی دانشگاه‌ها بر اساس اقداماتشان در راستای مبارزه با بیماری کرونا و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سلامت و رسیدگی به مشکلات آنها است.

حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و شهید داوود علیان شهید مدافع سلامت این دانشگاه، از زحمات مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم قدردانی کرد و گفت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم در امر بیماریابی و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا تلاش های مضاعفی داشته که ستودنی است.

وی در ادامه افزود: طرح “شهید سلیمانی”، مراقبت از بیمار در منزل و ارائه آموزش های خود مراقبتی به اطرافیان بیمار و خدماتی که از سوی تیم های نظارتی و حمایتی انجام می شود از دیگر اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جهت مقابله با بیماری کرونا است.

افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم؛ بزودی

دکتر محمد رحمانیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در ادامه این نشست گفت: تعامل و همکاری های بین بخشی در شهرستان موجب شد که در یک سال گذشته بتوانیم اقدامات موثری برای مقابله با بیماری کرونا چه در بخش درمان و چه در بخش بهداشت داشته باشیم.

وی گفت: قرار دادن یکی از بیمارستان های جهرم به عنوان مرکز اصلی بستری بیماران مبتلا به کرونا، افزایش بخش های کووید ۱۹،  افزایش مراکز نمونه گیری تشخیصی کرونا، مهیا کردن اقلام بهداشتی و در دسترس قرار دادن آن برای مردم، بیماریابی و غربالگری مردم جهت پیشگیری از این بیماری مهلک از عملکردهای دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

بنابر اعلام وبدا، وی گفت: هدف ما ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات سلامت است و به زودی شاهد افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم خواهیم بود. با افتتاح این پروژه عظیم درمانی که دارای بخش ها و حوزه های مختلف درمانی است مردم این شهرستان از رفتن به سایر مراکز درمانی در کشور بی نیاز شده و بستری برای توریسم درمانی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *