فریدونی: نتوانستیم آن‌گونه که می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم/حدادی‌فر دو فصل دیگر می‌تواند بازی کند

فریدونی: نتوانستیم آن‌گونه که می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم/حدادی‌فر دو فصل دیگر می‌تواند بازی کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نتوانستیم در بازار نقل‌وانتقالات به آن شکل که می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم اما به هر حال سعی کردیم با همان امکانات و شرایطی که وجود دارد نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط این روزهای ذوب‌آهن و عملکرد نقل‌ و انتقالاتی این تیم اظهار کرد: پیشرفت تیم زمان می‌برد. در فصل نقل و انتقالات دست‌مان بسته بود و نتوانستیم آن بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کنیم. ضمن این‌که در نیم فصل خیلی کم می‌شود بازیکن باکیفیت جذب کرد و معمولا این بازیکنان تیم دارند و تیم‌های‌شان را در نیم فصل رها نمی‌کنند که به جای دیگری بروند. روی معدود بازیکنانی که می‌خواستند جا به جا شوند هم رقابت شدیدی بود و این موضوع قیمت‌ها را بالا برده بود.

او ادامه داد: ما نتوانستیم در بازار نقل‌وانتقالات به آن شکل که می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم اما به هر حال سعی کردیم با همان امکانات و شرایطی که وجود دارد نقاط ضعیف تیم را برطرف کنیم. بالاخره زمان می‌برد که تیم هماهنگ شود و بازیکنان جا بیفتند. تمرینات تیم ما صبح و بعد از ظهر دنبال می‌شود و سعی می‌کنیم به سمت بهتر شدن برویم اما طول می‌کشد تا تیم به نتیجه و یک روند خوب برسد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با صحبت‌های قاسم حدادی فر مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل گفت: مخالف خداحافظی او هستم. ما سعی می‌کنیم حداقل یکی دو فصل دیگر او را داشته باشیم. شاید در فصل‌های آینده ۹۰ دقیقه برای ما بازی نکند اما بالاخره او بازیکن خوب ما است. به نظر من او حداقل دو فصل دیگر می‌تواند بازی کند و می‌تواند با تجربه‌ای که دارد به ما کمک کند. جایگزینی برای بازیکنی مثل قاسم حدادی فر در فوتبال ما وجود ندارد.

او درباره عملکرد باشگاه از زمانی که سمت مدیرعاملی را به عهده گرفت، عنوان کرد: زمانی خیلی کمی گذشته است و فقط دو ماه است که در این سمت حضور دارم. باید کارهای زیر بنایی انجام شود و تا این کارها را انجام ندهیم باشگاه درست نمی‌شود. همه این‌ها زمان می‌خواهد و در این مدت هم باشگاه زیر فشار تعویض مربی و نقل و انتقالات و مسائل دیگر بود اما از این به بعد باید به کارهای اساسی‌مان برسیم تا ان‌شاءالله مشکلات را حل کنیم اما در هر صورت حل مشکلات زمان می‌خواهد. هیچ چیزی سریع اتفاق نمی‌افتد.

فریدونی در رابطه با پیش بینی‌اش از ادامه لیگ و رتبه ذوب‌آهن گفت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *