پیام نوروزی رئیس کل دیوان محاسبات کشور

مهرداد بذرپاش به مناسبت عید نوروز پیامی منتشر کرد.

به گزارش سادس، متن پیام نوروزی  رییس دیوان محاسبات به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ 
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

با درود به روح پرفتوح امام امت، شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، فرارسیدن حیات نو در طبیعت و عید باستانی نوروز را که با اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم مصادف شده است، به همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم. برای همه عزیزان سالی توام با سلامتی، برکت، عزت و توفیق روزافزون مسألت دارم. 

هرچند سال ۱۳۹۹ برای کلیه هموطنان عزیز سالی سخت و پردغدغه بود اما خدای بزرگ را شاکریم که رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مجاهدت های کادر درمانی، مقاومت های مردم غیور و صبورمان راه را بسی هموارتر نمود. دیوان محاسبات کشور نیز در سالی که گذشت با تلاش تمامی همکاران ستادی و استانی دستاوردهای مهمی داشت که از جمله این موفقیت ها می توان به تهیه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸کل کشور یکماه پیش از موعد مقرر قانونی برای نخستین بار در تاریخ دیوان محاسبات کشور و با وجود دست و پنجه نرم کردن جامعه با بیماری منحوس کرونا و تمدید مصرف بودجه تا شهریور ماه، تهیه گزارش تحلیلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ارائه پیشنهادات اثربخش به کمیسیون های مربوطه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، گزارش بررسی بودجه شرکت های دولتی و بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و همچنین گزارش هشت ماهه ضمنی همزمان با بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود که انعکاس بسیار خوبی در بین عموم مردم و مسئولین داشت و تمام این موفقیت ها حاصل زحمات بی شائبه شما همکاران گرانقدر می باشد و بنده صمیمانه قدردان تلاش های مضاعف کلیه همکاران عزیز هستم. 

انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۰ که به “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” مزین شده، تحول چشمگیری در اقدامات دیوان محاسبات کشور به ویژه نظام تفریغ بودجه سنواتی رقم بخورد و با لحاظ شعار “دیوان فناورانه مردم‌پایه” و سیاست‌های تحولی که مقدمات آن در سال ۱۴۰۰ بیشتر فراهم خواهد شد، اقدامات اثرگذارتری انجام پذیرد.

باید کمک کنیم نظارت بر بودجه را به‌روزتر کرده و گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ را در کوتاهترین زمان، با تغییر دولت، به مجلس ارائه کنیم و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال، قوانین اجرانشده در حوزه رونق تولید و بهبود کسب و کار را تا اجرای کامل دنبال نماییم و دلایل عدم اجرا را به دقت بررسی کرده، نتایج را به مجلس و دستگاه‌های ذیربط اعلام نماییم.

در پایان، امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و نشاط، توام با خیر و برکت و منتج به سعادت و موفقیت را در پیش رو داشته باشید و در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سالی بهتر و پردستاوردتری را در بهبود مدیریت مالی کشور و انتظام بخشی به امور مالی ایران عزیزمان رقم بزنیم و با تلاش‌های جمعی، همکاری و همدلی گام های ارزشمندی را در راستای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

خدایا چنان کن سرانجام کار 
تو خشنود باشی و ما رستگار

«والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته»»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *