خضریان: وحدت گفتمانی‬⁩ حول شاخص‌ها بر ائتلاف سیاسی گروه‌ها و احزاب ارجحیت دارد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که تعیین شاخص‌های مورد تاکید ⁧‫رهبری‬⁩ جهت ⁧‫انتخاب اصلح‬⁩ از میان نامزدهای انتخابات نشان داد که ⁧‫وحدت گفتمانی‬⁩ حول شاخص‌ها بر ائتلاف سیاسی گروه‌ها و احزاب ارجحیت دارد.

به گزارش سادس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ نوشت: «تاکید ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ بر ویژگی‌های مطلوب رییس‌جمهور آینده از قبیل مدیریت و کفایت، باایمان، عدالتخواه و ضدفساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به جوانان، معتقد به توانایی‌های داخل، مردمی و امیدوار به آینده، منشور سیاسی و اعتقادی نیروهای انقلاب در ⁧‫انتخابات۱۴۰۰‬⁩ است.

تعیین شاخص‌های مورد تاکید ⁧‫رهبری‬⁩ جهت ⁧‫انتخاب اصلح‬⁩ از میان نامزدهای انتخابات برای هر کسی که به دنبال سعادت کشور باشد، بار دیگر نشان داد که ⁧‫وحدت گفتمانی‬⁩ حول شاخص‌ها بر ائتلاف سیاسی گروه‌ها و احزاب ارجحیت دارد.

ضمن اینکه ویژگی‌های رییس جمهور مطلوب ظرفیتی برای سنجش همه نامزدهاست تا نگاه متعصبانه و گروهی نسبت به هر نامزدی که در سوابق آن در هر یک از شاخص‌ها همچون عدالتخواه و ضدفساد و یا معتقد به توانایی‌های داخل دچار اختلال جدی است را کنار گذاشت و بهترین گزینه را به ⁧‫مردم‬⁩ معرفی کرد.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *