عذرخواهی مورینیو از هواداران تاتنهام بعد از حذف از لیگ اروپا

عذرخواهی مورینیو از هواداران تاتنهام بعد از حذف از لیگ اروپا

سرمربی پرتغالی تاتنهام از شکست برابر دینامو زاگرب و حذف از لیگ اروپا بسیار ناراحت است و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، تاتنهام به شکل ناباورانه‌ای از لیگ اروپا حذف شد. تاتنهام در دیدار رفت یک هشتم نهایی با دو گل دینامو زاگرب را شکست داد اما تیم کروات در بازی برگشت با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.

مورینیو بعد از بازی گفت: به جز چند دقیقه پایانی وقت های اضافی که خوب بودیم این تیم دینامو زاگرب بود که برای پیروزی دست به هر کاری زد. آنها در طول 90 دقیقه بهتر بودند و نهایت توان و انرژی خود را گذاشتند. بازیکنان دینامو جانانه جنگیدند و با ریختن عرق و خون پیروز شدند و در نهایت اشک شادی ریختند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام ادامه داد: باید به ستایش از بازیکنان دینامو زاگرب پرداخت. آنها تیم متواضع اما فوق العاده پایبند بودند که با تمرکز بالا به پیروزی دست پیدا کردند. اما بازیکنان تاتنهام خوب بودند. به نظر می‌رسید که این بازی برای بازیکنان ما مهم نبود اما برای من بسیار مهم بود که متاسفانه در آن شکست خوردیم. برای من هر بازی مهم است.

مورینیو در ادامه گفت: اگر بگویم که من ناراحت هستم کافی نخواهد بود. آنچه که احساس می‌کنم بیشتر از ناراحتی است. من بلافاصله بعد از پایان بازی راهی رختکن دینامو زاگرب شدم و این پیروزی را به بازیکنان و کادر فنی آنها تبریک گفتم. آنها شایسته ستایش هستند. بسیار متاسف هستم که تیم برنده تاتنهام نبود. فوتبال متعلق به بازیکنان تیمی نیست که احساس می کنند بهتر از حریف هستند. برای پیروز شدن باید در میدان جنگید. اساس فوتبال به رفتار در زمین بستگی دارد.

مورینیو 58 ساله در پایان گفت: تنها کاری که می توانم انجام دهم عذرخواهی از هواداران تاتنهام است. باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *