رشیدی: استقلال در نیمه اول مقابل ماشین‌سازی خوب بازی کرد/ مجیدی باید زحمت بکشد

رشیدی: استقلال در نیمه اول مقابل ماشین‌سازی خوب بازی کرد/ مجیدی باید زحمت بکشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل ماشین‌سازی تبریز در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند و به پیروزی دست یافتند.

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من هر اتفاقی که در این بازی رخ داد، در نیمه اول افتاد. تیم در نیمه اول توانست شرایط خوبی برای خود فراهم کند و ۲ گل به ثمر برساند اما در نیمه دوم شاهد بازی خوبی نبودیم و ۲ تیم نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

او ادامه داد:‌ تعویض‌های مجیدی در نیمه دوم مطلوب نبود و استقلال نتوانست در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه دهد اما خوشحالیم که استقلال در نهایت پیروز میدان شد و سه امتیاز بازی را به دست آورد و شرایط خودش را در جدول بهتر کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقطه قوت آبی‌پوشان در بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: مهدی قایدی در این بازی حرکت‌های انفرادی داشت و در نیمه اول عملکرد خوبی از خودش ارائه داد. ارسلان مطهری نیز در نیمه اول توانست کیفیت خوبی از خودش نشان دهد اما در نیمه دوم شرایط عوض شد و دو تیم بازی خوبی ارائه ندادند.

او در پایان گفت‌: مجیدی باید خیلی در استقلال کار کند و باید زحمت‌ زیادی بکشد. تیم هنوز در خط دفاع ناهماهنگی زیادی دارد و خط هافبک نیز شرایط گلزنی را برای مهاجمان فراهم نمی‌کند. امیدوارم با رفع مشکلات شاهد بازی  زیباتری از استقلال باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *