حدادی: مردم برای سفرهای نوروزی تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا باشند

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: هریک از ما باید نسبت به دستورالعمل هایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر می شود، احساس مسئولیت داشته باشیم.

علی حدادی در گفت وگو با سادس، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای نوروزی، بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در سلامت هر یک از افراد جامعه موثر است. رعایت این موارد در سطح جامعه مهم است و یک وظیفه اجتماعی تلقی می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: هریک از ما باید نسبت به دستورالعمل هایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر می شود احساس مسئولیت داشته باشیم. در سفرهای نوروزی مردم باید تابع دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا باشند چراکه اهمیت به این دستورات به سلامت جامعه باز می گردد.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: امروز ما مناطقی را در سطح کشور داریم که وضعیت آنان بسیار آسیب پذیر بوده و اگر کوچک ترین بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی صورت گیرد، شاهد آغاز موج چهارم بیماری و سیر صعودی تعداد مبتلایان در این مناطق خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در ادامه تاکید کرد: همه ما در رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه ای بر دوش داریم و در تعطیلات عید نوروز نیز این وظیفه جدی تر می شود. همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند که امسال نیز به سفر نخواهند رفت، مردم نیز باید مانند سال گذشته در رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کوشا بوده و از رفتن به سفرهای تفریحی خودداری کنند.

حدادی در پایان افزود: همه ما باید دست به دست هم داده تا با پیشگیری از شیوع گسترده بیماری، سال جدید را با نشاط و سلامت در جامعه آغاز کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *