نماینده نهبندان: کارد سوء مدیریت‌ها به استخوان‌ ملت رسیده است

نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: مردم در آستانه شب عید از وضعیت افسارگسیخته قیمت‌ها ناراضی هستند. مبادا بعضی آقایان درگیر جلسات انتخاباتی شوند و مردم را در آستانه شب عید فراموش کنند.

به گزارش سادس، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی‌های اخیر در کشور به قصه پرغصه‌ای بدل شده است. معیار قیمت‌ها کف بازار است نه آن چیزی که شبکه‌های تلویزیون زیرنویس می‌کنند یا در جلسات و محافل شما گفته می‌شود. 

نماینده مردم نهبندان با بیان اینکه مردم در آستانه شب عید از وضعیت افسارگسیخته قیمت‌ها ناراضی هستند، گفت: این وضع به شدت نگران‌کننده است. کالاها به وفور وجود دارند اما قیمتشان به صورت لحظه‌ای زیاد می‌شود که علتی جز سوء مدیریت و عدم اراده جدی برای مبارزه با دلال‌ها ندارد. 

نخعی ادامه داد: افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی باعث سقوط طبقه متوسط به زیر خط فقر شده است. گرانی‌ها سفره‌های مردم به خصوص سفره طبقه محروم را روز به روز کوچک‌تر کرده است. مبادا بعضی آقایان درگیر جلسات انتخاباتی شوند و مردم را در آستانه شب عید فراموش کنند. کارد سیاسی کاری‌ها و سوء مدیریت‌ها به استخوان‌ ملت رسیده است.

نماینده مردم نهبندان در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: فریاد تشنگی مردمان مظلوم حوزه انتخابیه‌ام را بشنوید. خشکسالی‌های پیاپی در شرق کشور به یک بحران بدل شده است. بیش از ۵۰ درصد روستاها و مناطق عشایری با تانکر و به صورت سقایی آب رسانی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *