ورود افراد پاکدست، مؤمن و متخصص راهکار اصلاح مدیریت شهری

سادس/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود افراد پاکدست، مؤمن و متخصص راهکار اصلاح مدیریت شهری است.

حسین گودرزی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: ضرورت تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادی مردمی و برخاسته از نظام مردم‌سالاری دینی برای اداره امور محلی بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: با این حال اکنون که این اصل قانون اساسی، فرصت انتخابی دیگر بر روی ما گشوده، مناسب است با نگاه به انتخاب‌های گذشته، از فرصت پیش رو استفاده بهتر و بیشتری برای اداره امور شهری ببریم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: از آن جمله اکنون که در مرحله ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر قرار داریم، شایسته است افراد مؤمن، با تجربه، پاکدست، متخصص و آشنا با مدیریت شهری و کار جمعی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

گودرزی اضافه کرد: بی‌گمان اعلام آمادگی برای اداره جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تکلیفی است بر عهده هر کس که شرایط لازم را دارد.

وی بیان کرد: بدین‌جهت و با نگاه به تجربه انتخاب‌های گذشته و ره‌آوردهای مثبت و منفی آن بر وضعیت شهر و دیارمان اکنون و به‌عنوان مهم‌ترین گام انتخابات شوراها، انتظار می‌رود افراد پاکدست، مؤمن و متخصص برای اداره امور شهری نامزد شوند و خود را در معرض رأی و نظر مردم قرار دهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه داد: به‌عنوان خدمتگزار مردم با فضیلت شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس و عضوی از شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی لرستان، از افراد توانمند، صالح و به‌ویژه پاکدست و متخصص در امور شهری برای ثبت‌نام و اصلاح کاستی‌ها دعوت به عمل‌آورده، فرصت پیش‌آمده را برای تلاش بر انجام انتخاباتی سالم، پرشور و پویا مصروف خواهیم داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *