قالیباف: آینده‌ای درخشان در انتظار آذربایجان سرافراز خواهد بود

رییس مجلس، حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را پرچمدار مسیر احیای آرمان‌های انقلاب در نسبت مسئولان با مردم نامید و گفت که با راهبری علمایی چون او، آینده‌ای درخشان در انتظار آذربایجان خواهد بود.

به گزارش سادس، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «‏امروز میهمان مردم شریف آذربایجان، علمای این دیار و نمایندگان پرتلاش و خدوم آذربایجان‌شرقی بودم و دیدم که عموم مردم تا چه اندازه به حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای آل هاشم علاقه‌مند هستند و جوانان چقدر با این عالم دوست‌داشتنی و مهربان، راحت و صمیمی معاشرت می‌کنند.
حجت‌الاسلام آل هاشم به خوبی توانسته‌اند مسیر علمایی چون آیت‌الله مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می‌توان مشکلات آنها را فهمید و نه می‌توان راه‌حلی برای آن پیدا کرد. حاج آقای آل هاشم امروز یکی از پرچمداران مسیر احیاء آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی در نسبت مسئولان با مردم هستند و تا امروز این حرکت‌ را به خوبی و با تمام توان پیش برده‌اند.⁣
با نقش‌آفرینی عموم جوانان از جمله جهادی‌ها و باکری‌های جوانی که در شهرها و روستاهای سراسر خطۀ آذربایجان، آرام و بی‌توقع مشغول مجاهدت هستند و با راهبری علمایی چون حجت الاسلام آل هاشم، ان شاء الله آینده‌ای بسیار درخشان و مثال زدنی در انتظار آذربایجان سرافراز خواهد بود.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *