ترامپ آماده اداره کشور است

[ad_1]

به گزارش سادس:

رئیس جدید کارکنان کاخ سفید از آمادگی دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا برای اداره امور این کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رینس پریبوس رئیس جدید کارکنان کاخ سفید روز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: دونالد ترامپ آماده اداره امور کشور است و کنگره تحت کنترل جمهوریخواهان نیز آماده همکاری با اوست.

وی در مصاحبه با شبکه ای بی سی تصریح کرد: در 100 روز نخست ریاست جمهوری، ترامپ قصد دارد با مهاجرت غیر قانونی مقابله کند، مالیات ها را کاهش دهد، سیاست های باراک اوباما در زمینه بهداشت و درمان را تغییر دهد و سیاست خارجی و جایگاه آمریکا در جهان را بهبود بخشد.

پریبوس در ادامه گفت: فکر می کنم ما این فرصت را داریم تا همه این کارها را انجام دهیم، با توجه به این واقعیت که مجلس نمایندگان و سنا را نیز در اختیار داریم و کنگره نیز اماده همکاری با ما خواهد بود.

ترامپ روز یکشنبه در نخستین مصاحبه اش پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که اولویت های محافظه کارانه‌ای را دنبال خواهد کرد.

ترامپ در طول رقابت‌های انتخاباتی اظهاراتی را به زبان آورده است که بسیاری از متحدان آمریکا به خصوص اتحادیه اروپا را نگران کرده است. ترامپ قول داده است تا اقتصاد آمریکا را احیا کند و بار دیگر آمریکا را به یک کشور بزرگ و مهم تبدیل نماید.

پریبوس درباره گزارش وال استریت ژورنال مورد سئوال قرار گرفت، گزارشی که اعلام می کند اوباما قصد دارد وقت بیشتری را برای ترامپ صرف کند چرا که معتقد است انتقال قدرت سیاسی به ترامپ نیازمند زمان بیشتری نسبت به حالت عادی سایر دوره های ریاست جمهوری است و ترامپ ظاهرا به رهنمودهای بیشتری نیاز دارد.

ترامپ و اوباما هفته گذشته مذاکرات درباره انتقال قدرت را آغاز کرده اند. پریبوس در این باره گفت: چیزی که من می بینم این است که رئیس جمهور منتخب آماده شده است. ترامپ برای اداره امور کشور و رسیدگی به کارهای مردم آمریکا آماده است.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *