رضازاده: کرونا با کسی شوخی ندارد

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد، گفت: از مرم می خواهم حتی الامکان از انجام سفر پرهیز کنند و در صورت ضرورت نیز به استان های دارای شرایط قرمز از حیث شیوع کرونا نروند.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با سادس اظهار کرد: بیش از یک سال است که بیماری منحوس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرده، در ایران نیز عزیزان زیادی را از خانواده هایشان گرفته است. کادر درمان تلاش می کند تا مردم را نجات دهد اما این بیماری با هیچ کس شوخی و تعارف ندارد.

وی افزود: متأسفانه در این بین برخی به ابعاد خطرناک این بیماری پی نبرده اند و تنها وقتی یکی از اعضای خانواده درگیر می شوند آنگاه شروع به رعایت پروتکل ها می کنند. مردم لازم است که پروتکل ها را رعایت کرده و همچنان هم از دید و بازدیدها و سفر پرهیز کنند.

رضازاده ادامه داد: از مردم می خواهم که حتی الامکان به سفر نروند اما در موارد ضروری اگر بنایی بر سفر هم داشته باشند از مسافرت به شهرهای قرمز پرهیز کنند و در سایر موارد پروتکل های بهداشتی به دقیق ترین شکل رعایت شود.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: مردم سعی کنند از رفت و آمد و دید و بازدید هم پرهیز کنند چون متأسفانه بیشتر درگیری ها از حضور در تجمعات خانگی و جشن ها و مراسم ها به خصوص مراسم های عزاداری است. امیدواریم با رعایت پروتکل ها کسی گرفتار این بیماری نشود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *