الکترونیکی شدن نسخه نویسی در ۷۷ بیمارستان کشور

مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که فرایند نسخه نویسی در ۷۷ بیمارستان در سطح کشور به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

به گزارش سادس، داریوش پناهی زاده مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی در نشست “بررسی مشکلات حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی” که با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد،  ضمن تقدیر از همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، اجرای این برنامه را اتفاق بزرگی برای سلامت کشور عنوان کرد.

به گفته وی، در حال حاضر ۵۰ درصد فرایند نسخه نویسی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در استان تهران و ۷۷ بیمارستان در سطح کشور به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و نزدیک به ۷۰ درصد مشکلات شناسایی و رفع شده است.

پناهی زاده درخصوص تامین مالی و غیرمالی برخی از زیرساخت های لازم قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نظر محدوده جغرافیایی بزرگترین دانشگاه در سطح استان تهران است و ما در مجموعه سازمان تامین اجتماعی تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و به موقع برنامه با این دانشگاه انجام خواهیم داد.

میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با اشاره به مشکلات موجود در اجرای زیرساخت های فنی گفت: با شناسایی سریع مشکلات، بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود ، اقدام سریع و به موقع و استفاده از امکانات و ذخایر مالی باید این مشکلات را برطرف کنیم. این امر باعث ایجاد اعتمادسازی و رضایت در ارایه خدمات مطلوب به مردم می شود.

وی با توجه به گستره وسیع و پراکندگی جغرافیایی منطقه تحت پوشش دانشگاه مواردی نظیر کمبود امکانات زیرساختی برخی مراکز درمانی شهرستان ها، مشکلات سامانه ای و عدم هماهنگی سامانه تامین اجتماعی با سامانه مدیریت بیمارستانی دانشگاه  را از مهمترین مشکلات عنوان کرد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *