حدادی: مسئولان در تداوم راه شهدا خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

یک عضو هیات رئیسه فراکسیو ن ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این یک حقیقت است که ما هرچه داریم ازخون پاک شهداء و صبر ومقاومت پدران و مادران شهداست.

به گزارش سادس، علی ️حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه روز گرامیداشت شهدای والامقام در طی پیامی این روز را گرامی داشته و تاکید کرد: یقینا بر همه مسئولان و مدیران فرض است تا با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی منت به مردم؛ یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم. 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ))

️سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم؛ قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم؛ به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم؛ سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا؛ 

آسمانی شدن نه بال می خواهد و نه پری برای پرواز، دلی می خواهد به وسعت خود آسمان. مردان آسمانی بال پرواز نداشتند، تنها به ندای دلشان لبیک گفتند و مطالعه زندگی، منش و سیره شهدا به خوبی اثبات می‌کند که آنها لایق آسمانی شدن بوده‌اند و قامت رعنای خود را در راه نهضت عاشورا دادند تا چراغ این راه همواره روشن و تابناک بماند. 

یقینا بر همه مسئولان و مدیران فرض است تا با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی منت به مردم؛ یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم. 

مطمئن باشید امروز مدیون شهدای عزیز هستیم. شهدا با صداقت، شجاعت و ایثار برای دفاع از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی (ره)وامام خامنه ای لبیک گفتند.

و اما روی سخن با خانواده معزز شهداست که از بهترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز همه ما، در آسایش و امنیت به سر ببریم و این یک حقیقت است که ما هرچه داریم از خون پاک شهداء و صبر و مقاومت پدران و مادران شهداست.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *